Switch to full style
Post a reply

Bauštela

12 Jun 2012, 06:43

pozdrav,

evo da se i ja malo prikopčam;
dakle, maketa je veličine 240x125 cm (za sad, u planu je proširenje na "L" od 250x100) tema; neodređeno, epohe nema (uglavnom III i IV) i trenutno se ne radi baš previše jer sam zauzet s "maketom u 1:1" .
No, evo par slika trenutnog stanja, neki dan je napravljeno jezerce i "Hacovci" su konaćno farbali oznake na kolniku (svaka slićnost s bojanjem tunela je slučajna :). Ima tu i par videa al starih, novih će, nadam se bit uskoro. (da, da znam, dužan sam neke opise prerade BR 57 iz DC u AC digital, isto za iTrain, ali; dužan sam svašta na sve strane i već imam :BAN-: )

Evo još i link na ostale slike




Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 07:10

Nemam kaj za reci osim sto puta bolja od moje, jos malo tu pa malo tam i evo je gotova iako ne smije biti gotova.
Bum malo kasnije prosnjofal i ostale fotke. Do tada i za sada - alles gut, :text-bravo:

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 07:12

:text-bravo: Robi!
Jedva čekam nastavak... D-)

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 10:27

Jako lijepa maketa, svaka čast! B:B

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 16:20

Brafo !! :B

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 16:56

Super, kolega po software-u :techie-computer:
i da čekamo, čekamo na iTrain - tips & tricks
Mora da si ga od našeg zadnjeg dopisivanja poprilično razvalio ... :)

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 17:19

felix wrote:Super, kolega po software-u :techie-computer:
i da čekamo, čekamo na iTrain - tips & tricks
Mora da si ga od našeg zadnjeg dopisivanja poprilično razvalio ... :)


Aha, moš mislit, :violence-ak47: je on mene (napisal sam na tvom postu) al pošto vele da pametniji popušta bum moral malo :pray: pa možda......
U svakom slučaju; od crtanja trase pa do prve automatske rute/vožnje trebalo mi je manje od 2 h što je na ostale programe premija po jednostavnosti, no, o tome u posebnoj temi uz avi materijal.
(ovo 2h ne uključuje čitanje od 3-4h dosta solidnog tutorijala :)

Re: Bauštela

12 Jun 2012, 17:35

Evo tema otvorena ovdje

Re: Bauštela

25 Jun 2012, 11:08

Evo, ovih dana stigli "HEP-ovci" i do mene pa su malo spajali letriku, rezultat je:



Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image

Re: Bauštela

25 Jun 2012, 11:59

Evo što se tiće (ne)postavljanja KM-a iliti gornjeg voda na "zatvorenim" dijelovima pruge (započeto u Picollovoj temi makete) evo objašnjenja, dakle;

1. ili zadnji (ovisi kak gledate) postojeći stup u tunelu postavljam na kocku špera (ili sl) u debljini od cca. 12-15 mm, (to ovisi kolika vam je razlika u visini skroz podignutog pantografa i visine istog kad je ispod KM-a) i onda jednostavno vod koji ide od stupa ispred tog podignutog, ide lagano prema gore, odnosno; kad lokomotiva vozi na dijelu bez KM-a pantograf je skroz gore te dolaskom do 1. povišenog stupa i gornjeg voda lagano ulazi ispod te se pantograf fino spušta na visinu ispod voda.
(uf, mislil sam da mi objašnjenje nebu lagano išlo, no zato su tu, za početak, dosta loše slike sliknute ispod same makete, sutra ću probat napravit jen "testni krug" na tepihu pa buju bolje.
Image


Nacrt same makete; kao što je vidljivo , oko 60% pruge nije vidljivo dakle; ako sam na vidljivom dijelu strupal nekih 40 kom. stupeka i vodova, znaći da sam min. 50 kom. ušparal, obzirom na cijenu toga, može se reć neki +ić od oko 1000 KN a to ću radije strupat u neku parnjačicu (već jesam :CRY )

Image


Image


Image


stupovi na "postolju"

Image


Lokomotiva na dijelu bez KM-a, pantograf skroz gore


Image

Lokomotiva na "ulasku" pod KM
Image

rekli bi neki; ušlo je :lol:
Post a reply