It is currently 28 Mar 2024, 16:33

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
  Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: DB
PostPosted: 20 Apr 2012, 13:13 
Offline

Joined: 15 Apr 2012, 12:27
Posts: 221
Location: Zagreb
FLIRT DB BR 429
Informacije o prototipu

FLIRT je skraćenica od Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug (Brzi i lagani inovativni regionalni motorni vlak).
FLIRT je dizajniran u Švicarskoj u tvornici STADLER RAIL 2004. godine. Izvorno je rađen za Švicarske željeznice, ali je vrlo brzo stekao popularnost i sada oko 500 vlakova ovog tipa vozi po prugama Njemačke, Italije, Austrije, Norveške, Poljske, Rusije, Mađarske Finske pa čak i u Alžiru.Iako je Flirt regionalni vlak vozi i na prugama koje prelaze granice država (Švicarska – Njemačka, Njemačka – Nizozemska, Austrija – Njemačka). FLIRT je modularan vlak – može se naći u verzijama od 2 do 6 dijelova (tj. modula). Ovisno za koju namjenu se koristi moduli vagona mogu imati 4 vrata (laka prigradska željeznica) ili dvoja vrata (regionalni vlak). Maksimalna brzina ovog vlaka je 160 km/h. Moduli su međusobno spojeni preko Jakobs postolja
Image


LILIPUT 163970

DB AG FLIRT

BR 429

Model 1:160

Model je došao u velikoj kutiji. Mislim da je to najduži N model i kutija (pakiranje) koje sam ikada vidio (dužina modela je 560mm)! Vjerojatno zato jer je napravljeno sve po prototipu - uključujući postolja Jacobs - i model kada se skalirao na 1:160 zapravo ne ostavlja prostor za konektore, razdvajanje ožičenja.... - pa ovaj model dolazi kao jedana cjelina koju je nemoguće rastaviti.
Unutar kutije je bila plastična čahura za zaštitu modela i prilično je teško bilo model izvaditi van iz kutije.
Također, dobio sam trojezična uputsva za upotrebu (DE, EN, FR), garancijski list, i neke naljepnice koje se mogu naljepiti na njega (ako želim imati model koji prometuje na relaciji Njemačka Švicarska).

Detalji su izvrsni, uredni i jasan je otisak slova. Krovni detalji su vrlo dobri kao i retrovizori. Model sam digitalizirao (NEM 651). Ako netko vozi na svojoj maketi vlakove po blokovima ima na samom modelu mogućnost uključivanja funkcije STOP, a postoji funkcija kojom uključujem i isključujem svijetla. Rasvjeta je napravljena s LEDicama i spojena je na kondenzatore tako da nema nikakvog treptanja i pokazuje visoku razinu detalja unutar samog modela. Tri bijela svijetla u vožnji naprijed, dva crvena straga - postoji posebno svijetlo (zelenkasto) na info displeju koji pokazuje odredište vlaka.
Digitalizacija
Model je vrlo jednostavno rastaviti kad bi zanli na kojoj strani je priključak za dekoder – jer oba motorna modula su identična (jedina razlika je što jedan modul ima žutu crt koja označava 1. razred). Problem koji se javlja je nespretnost prilikom prenošenja i rastavljanja zbog same dužine modela. Nakon skidanja kabine još neke sitnice se moraju odvojiti da bi dobili prostora ugraditi 6-pinski dekoder u 8-pinski konektor. Kad se sve to završi, napravi se test vožnja, a jedina želja je sastaviti sve to nazad i ne otvarati više – ako nema za tim potrebe.

Model radi glatko i tiho, nije imao nikakvih problema na mojim tračnicama i vrlo dobro vozi pri niskim brzinama - ima dva motora; ubrzanje izvrsno i postiže visoke brzine bez ikakvih problema - kao što lijepo prolazi i kroz najmanje radijuse
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DB
PostPosted: 20 Apr 2012, 13:16 
Offline

Joined: 15 Apr 2012, 12:27
Posts: 221
Location: Zagreb
DB BR 141/ E 41

Informacije o prototipu

Pedesetih godina Njemačke državne željeznice odlučile su modernizirati svoj vozni park kupovinom električnih lokomotivi s pretežno standardiziranim komponentama i pozvala je sve važnije proizvođače lokomotiva na natječaj.
Između 1956. I 1971. Godine proizvedeno je 451 lokomotiva klase E 41. Ova klasa lokomotiva je nekoliko desetljeća služila za regionalni putnički promet od bavarskih alpa do obale, a kasnije su korištene i na teretnim vlakovima. E 41 i BR 141 često se povezuju s „push/pull“ vožnjama sa „Silberlinge“ putničkim vagonima.
Maksimalna brzina ovih 12.62 metara dugih lokomotiva je 120km/h. Kada je DB podigla brzine, krajem pedesetih godina za brze vlakove na 140km/h , E 41 lokomotive bojane su u zeleno dok je elegantna plava boja bila rezervirana samo za brze vlakove na dugim linijama. Lokomotiva ima specivičan zvuk „Firecracker“ - zvuk kao da se nešto drobi dok ubrzava.
Početkom devedesetih godina klasu 141 DB je počela zamjenjivati s klasom 143. Zadnja službena vožnja ove klase bila je u veljači 2006. Godine u Braunschwigu, ali zadnja operativna zona za nekoliko lokomotiva je bila u Frankfurtu na Maini gdje su bile aktivne sve do kraja 2006. Nekoliko ovih popularnih lokomotiva još se može vidjeti i čuti na muzejskim putovanjima njemačkim željeznicama.
Image

DB BR 141/ E 41 u mjerilu 1:87
Model lokomotive je Trix. Kataloški broj je 22143, registracijski broj je 141 074-5.
Model: Epoha V.
Lokomotiva je digitalna i sa zvukom. Pogon je na sve četiri osovine; dvije gumice. Kabina strojovođe je detaljno uređena, ali bez figurice strojovođe. Tri bijele LED i dvije crvene LED lampice svijetle ovisno o smijeru kretanja lokomotive. Ubrzavanje i zaustavljanje je kontrolirano digitalno s pripadajućim zvučnim efektima (ubrzavanje: „Firecracker“ ; zaustavljanje: škripa kočnica). Mogućnost vožnje koristeći gornji električni vod. Krov ima dosta detalja električne opreme. Pantografi su škarasti, te se lagano dižu i spuštaju. Odbojnici su dobro detaljizirani. Lokomotiva ima NEM coupler i close coupler mehanizam. Dužina lokomotive preko odbojnika je 180 mm.
Model je odlično napravljen. Od sitnih do krupnih detalja. Natpisi na modelu su jasni i čitki. Nema razlijevanja boje na prijelazima ploha. Suvereno vozi po krivinama i preko skretnica. Zvuk je odličan (ubrzavanje, kočenje, sirena, gašenje...) S obzirom da je ovo digitalna lokomotiva sa zvukom i cijenom od 160 eura preporučio bih je svim ljubiteljima malih željeznica, a posebno ljubiteljima DB-a.
Image

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: DB
PostPosted: 20 Apr 2012, 13:23 
Offline

Joined: 15 Apr 2012, 12:27
Posts: 221
Location: Zagreb
DB BR 648

Informacije o prototipu
Klasa 648 (LINT 41/LINT 41 H) nastala je 1999. godine iz potrebe da se zamijeni klasa 628 i da se poveća standard putničkih (gradskih, prigradskih i regionalnih) vlakova u Njemačkoj. Kratica LINT s njemačkog na engleski bi bila „Lightweight Innovative Commuter Service Cars“.
Postoje dvije verzije ovih dvodijelnih vlakova: niskopodni i „visokopodni“.
U vlaku postoji 16 sjedala u 1. razredu, 98 u 2. razredu, 15 preklopnih sjedala i 103 stajaća mjesta. Vlak je opremljen toaletima, aparatima za karte i rampom za invalide.
Klasa 648 dostiže brzinu od 120 km/h i lako se može spojiti s još jednim vlakom.

Image

DB BR 648, LINT u mjerilu N

Model ovog vlaka dolazi iz poznate tvornice TRIX, kataloškog broja 12585. Model pripada epohi V.
Pogon je izveden na svih šest osovina (uzima struju iz tračnica na svih 12 kotača). Motor je malo bučniji od nekih drugih Trixovih modela, ali to nije tako strašno. Vozi pouzdano.
Ovaj model je DCC ready (NEM 651), vrlo lagano se rastavlja i digitalizira – što sam ja odmah učinio. Tri bijele LED lampice svijetle ovisno o smijeru kretanja lokomotive (naravno, u skupljoj verziji model je opremljen i s crvenim LEDicama i unutrašnjim osvijetljenjem). Dužina modela je 262 mm. Model je odlično napravljen. Tisak, iako vrlo sitan izveden je čisto i bez razlijevanja.
Trix je napravio odličan model s puno detalja, a za vrlo povoljnu cijenu. Kako sam prije rekao potoje tri verzije ovog modela:
1) analogni (DCC ready) kat. broja 12585
2) analogni (DCC ready) s unutrašnjim osvijetljenjem kat. broja 12586
3) digitalni sa unutrašnjim osvijetljenjem i zvukom kat. broja 1258

Image

Image

Image

Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .