It is currently 28 Mar 2024, 19:34

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 01 Jul 2012, 10:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 13:09
Posts: 4792
Ma dobro to tebi ide, nemam se zašto petljati... :COF

Ja ću pokušati samo slikovito i karikirano poantu objasniti.
Stvar je trivijalna.

Principjelno, insulfrog je - plastika.
Naravno da po plastici ne primamo kontat.
Ako imamo lokomotivu sa 6 osovina, često imamo 6 mjesta po svakoj strani koja imaju kontakt sa tračnicom.
Tada nam jedan ili dva kotača po plastici nisu problem.
Uz to, na DC-u se često vozi da loksa "leti" okolo sa nerealnim brzinama/ubrzanjima.
Tada ona "preleti" preko svih izoliranih (i zamazanih...) mjesta, jer ju inercija gura dovoljno dugo da naiđe na mjesto gdje može primiti kontakt.
I u pravilu, sve je ok.

Ako sada stvar preokrenemo i stavimo realnu situaciju, gdje su neki kotači zamazani - dakle ne primamo kontakt,
pa naiđemo na insulfrog - dakle plastiku, pa vozimo na DCC gdje to stvarno izgleda kao da je 100 ili 1000t u pitanju,
znači polagano ubrzavamo i kočimo, pa imamo lokomotivu koja ima svega 2 osovine...

...tada tih 1-2cm vožnje po plastici zna biti veliki problem, jer smo ostali bez kotača koji bi imali kontakt! :BLACK-:

Ovo su činjenice, pa svatko sam može procijeniti koji mu je optimum i što mu je najbolje.

Inače, za info, danas već postoje elegantna rješenja koja omogućavaju vožnju i po 5 (!!!) sekundi bez ikakvog kontakta (na DCC-u), tako da je
i taj problem postao superiorno riješen na DCC-u u odnosu na DC...

:B


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Jul 2012, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:41
Posts: 197
Location: Pitomača
Heh, znam da bu sad :angry-argument: :violence-ak47: :GUN :violence-sniperdark: ali;
a da te sve probelme ljepo zaobidete i predete na Merklin, ha? :gun-toot: :happy-smileyflower:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Jul 2012, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 13 Apr 2012, 16:18
Posts: 728
Location: Sveta Nedelja
robogovi4 wrote:
Heh, znam da bu sad :angry-argument: :violence-ak47: :GUN :violence-sniperdark: ali;
a da te sve probelme ljepo zaobidete i predete na Merklin, ha? :gun-toot: :happy-smileyflower:


Doooobraaaaaaa! :gun-toot:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Jul 2012, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 22:11
Posts: 134
Location: Samobor
Može onda jedno objašnjenje kako funkcioniraju Maerklin skretnice s obzirom na srednje kontakte i skiju na lokomotivi? Kako se izbjegava kratki spoj u skretanju?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Jul 2012, 14:57 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 18:15
Posts: 2892
Location: Samobor
robogovi4 wrote:
... a da te sve probelme ljepo zaobidete i predete na Merklin, ha? :gun-toot: :happy-smileyflower:


:BORED
opako, opako :D


:think: ....... :mrgreen:
a mislio sam da je ovo forum o malim vlakovima a ne o skijanju :COW_2

Vladimir S. wrote:
Može onda jedno objašnjenje kako funkcioniraju Maerklin skretnice s obzirom na srednje kontakte i skiju na lokomotivi? Kako se izbjegava kratki spoj u skretanju?


oteo si mi post s tastature B:B

_________________
Ne možete unaprijed znati koju stranu kruha treba namazati.
(Murphyjev zakon)


Top
 Profile  
 
PostPosted: 01 Jul 2012, 15:51 
Offline

Joined: 15 Apr 2012, 11:48
Posts: 29
središnji kontakti, "puko", izdižu se prema srcištu, tako da "skija" prelazi preko srcišta i tračnica bez kontakta B:B

ako je "skija" deformirana onda :gun-toot: :KV :DP :DP :DT a to se obično dešava kad ti netko od kumčadi prčka :BORED

ma maerklin je zakon howh


Top
 Profile  
 
PostPosted: 06 Jul 2012, 06:30 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
I mene si odusevio felix. Uskoro cu poceti sa ozbiljnim postavljanjem tracnica i bas sam neki dan razmisljao gdje sam takovo nesto vec vidio. I gle, kao da si mi citao misli. Predpostavljam da je v.4.0 kao najbolja, pa cu jedan dan probati bas to. Fotke sljede a vjerujem da cu imati malo problemos jer sve su mi tracnice malo obojane. (kupljene rabljene). Hvala u svakom slucaju na tvom stivu B:B

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Jul 2013, 08:35 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jul 2013, 11:05
Posts: 127
Location: Pozarevac, Srbija
Pa evo i ja da se pridruzim temi. Kao i svi početnici u ovom hobiju prvo sam uradio domaći zadatak i pitao stručnjaka za ovaj hobi g-dina Shucu. Verujte mi od njega sam dobio sijaset dobrih uputstava u vezi izbora sina i skretnica pa da pocnemo:
1. Skretnice sa metalnim srcištem su vrh i svi masovno prelaze na njih. Takve skretnice si gotovo večne. Vrlo se lako preradjuju na insulfrog sa dve spojnice kao u prvom rešenju Felix-a a da ne pominjemo kako u tom slučaju lokomotiva može da ide lagano preko skretnice (mili)
2. Sinski materijal koji je trenutno najbolji je FLM i Peco (Peco broj 1 u ovoj prici) realniji i kvalitetniji.
3. Peco skretnice su sam vrh po pitanju realnosti narocito one od 8 stepeni.
4. Skretnice od 14-15 stepeni su najefikasnije za sve vrste vozova kako velikih parnjača 44 i 52 ( ne lome ih produzavaju im vek trajanja s obzirom da su današnje parnjače fenserica u odnosu na stare koje su robusnije i rade ko mazge) tako i manjih šesto osovinki a da nepominjemo četvoro osovinke koje se ovde osećaju fenomenalno
Posto sam u procesu nabavke sinskog materijala Peko code80 poslusao sam dva najveća strucnjaka u ovoj prici Shucu i Felix-a i nadam se da nisam pogresio. Ono sto sam procitao po sajtovima je vise nego ohrabrujuće. Od mene za sada toliko. Kad stignu pišem o utiscima i svemu ostalom


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Jul 2013, 15:40 
Offline

Joined: 15 Nov 2012, 09:05
Posts: 400
GP 18 wrote:
...Sinski materijal koji je trenutno najbolji je FLM i Peco (Peco broj 1 u ovoj prici) realniji i kvalitetniji...

Sa tom tvrdnjom se ja nebi baš složio. :naughty: Dobro pogledajte ove:

Posebnu pažnju posvetite onom dijelu tračnica, koje se pomeraju lijevo ili desno!(od srcišta pa nadalje!...)
Image
I još samo srcište:
Image
GP 18 wrote:
...Peco skretnice su sam vrh po pitanju realnosti...

I sa tom tvrdnjom se ne bi baš 100% slagao, posebice ako se modelira Evropski tračnički sistem. Dok za one koje modeliraju Ameriku, to svakako stoji.Ali još uvijek im nešto fali, naime od srcišta pa nadalje tračnice još uvijek nisu u jednom komadu...
I ovako jedna od takvih "mojih" skretnica, sa još jednim manjim dodatkom, izgleda i djeluje na maketi:
www.youtube.com Video from : www.youtube.com

L.P.


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Jul 2013, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 13:09
Posts: 4792
GP 18 wrote:
...Sinski materijal koji je trenutno najbolji je FLM i Peco (Peco broj 1 u ovoj prici) realniji i kvalitetniji...

mmatja wrote:
Sa tom tvrdnjom se ja nebi baš složio. :naughty: Dobro pogledajte ove...


Malo ste obojica skrenuli u krivo... :BLACK-:

GP18; jer je diskusija o izoliranom srcu skretnice ili elektrificiranom, a ne koji je materijal bolji

mmatja; jer GP18 govori o mjerilu N, a ti pokazuješ H0...

:lol:

No, GP18 postavlja vrlo konkretna i kvalitetna pitanja - zato :text-bravo:
Čak možda ne bi bilo loše otvoriti temu o N tračnicama i skretnicama, pa da se diskusija sa iskustvima razvije :handgestures-thumbup:

mmatja, tvoj izbor tračničkog materijala i izvedba je "starijim" modelarima opće poznat i zato svakako :text-bravo:
a "mlađi" to možda nisu vidjeli, a za to si ti kriv! :teasing-neener:
...kada ne mogu to ovdje pročitati/pogledati... :(

D-)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .