Switch to full style
Post a reply

Re: Electrofrog vs Insulfrog

01 Jul 2012, 10:24

Ma dobro to tebi ide, nemam se zašto petljati... :COF

Ja ću pokušati samo slikovito i karikirano poantu objasniti.
Stvar je trivijalna.

Principjelno, insulfrog je - plastika.
Naravno da po plastici ne primamo kontat.
Ako imamo lokomotivu sa 6 osovina, često imamo 6 mjesta po svakoj strani koja imaju kontakt sa tračnicom.
Tada nam jedan ili dva kotača po plastici nisu problem.
Uz to, na DC-u se često vozi da loksa "leti" okolo sa nerealnim brzinama/ubrzanjima.
Tada ona "preleti" preko svih izoliranih (i zamazanih...) mjesta, jer ju inercija gura dovoljno dugo da naiđe na mjesto gdje može primiti kontakt.
I u pravilu, sve je ok.

Ako sada stvar preokrenemo i stavimo realnu situaciju, gdje su neki kotači zamazani - dakle ne primamo kontakt,
pa naiđemo na insulfrog - dakle plastiku, pa vozimo na DCC gdje to stvarno izgleda kao da je 100 ili 1000t u pitanju,
znači polagano ubrzavamo i kočimo, pa imamo lokomotivu koja ima svega 2 osovine...

...tada tih 1-2cm vožnje po plastici zna biti veliki problem, jer smo ostali bez kotača koji bi imali kontakt! :BLACK-:

Ovo su činjenice, pa svatko sam može procijeniti koji mu je optimum i što mu je najbolje.

Inače, za info, danas već postoje elegantna rješenja koja omogućavaju vožnju i po 5 (!!!) sekundi bez ikakvog kontakta (na DCC-u), tako da je
i taj problem postao superiorno riješen na DCC-u u odnosu na DC...

:B

Re: Electrofrog vs Insulfrog

01 Jul 2012, 12:13

Heh, znam da bu sad :angry-argument: :violence-ak47: :GUN :violence-sniperdark: ali;
a da te sve probelme ljepo zaobidete i predete na Merklin, ha? :gun-toot: :happy-smileyflower:

Re: Electrofrog vs Insulfrog

01 Jul 2012, 12:23

robogovi4 wrote:Heh, znam da bu sad :angry-argument: :violence-ak47: :GUN :violence-sniperdark: ali;
a da te sve probelme ljepo zaobidete i predete na Merklin, ha? :gun-toot: :happy-smileyflower:


Doooobraaaaaaa! :gun-toot:

Re: Electrofrog vs Insulfrog

01 Jul 2012, 14:15

Može onda jedno objašnjenje kako funkcioniraju Maerklin skretnice s obzirom na srednje kontakte i skiju na lokomotivi? Kako se izbjegava kratki spoj u skretanju?

Re: Electrofrog vs Insulfrog

01 Jul 2012, 14:57

robogovi4 wrote: ... a da te sve probelme ljepo zaobidete i predete na Merklin, ha? :gun-toot: :happy-smileyflower:


:BORED
opako, opako :D


:think: ....... :mrgreen:
a mislio sam da je ovo forum o malim vlakovima a ne o skijanju :COW_2

Vladimir S. wrote:Može onda jedno objašnjenje kako funkcioniraju Maerklin skretnice s obzirom na srednje kontakte i skiju na lokomotivi? Kako se izbjegava kratki spoj u skretanju?


oteo si mi post s tastature B:B

Re: Electrofrog vs Insulfrog

01 Jul 2012, 15:51

središnji kontakti, "puko", izdižu se prema srcištu, tako da "skija" prelazi preko srcišta i tračnica bez kontakta B:B

ako je "skija" deformirana onda :gun-toot: :KV :DP :DP :DT a to se obično dešava kad ti netko od kumčadi prčka :BORED

ma maerklin je zakon howh

Re: Electrofrog vs Insulfrog

06 Jul 2012, 06:30

I mene si odusevio felix. Uskoro cu poceti sa ozbiljnim postavljanjem tracnica i bas sam neki dan razmisljao gdje sam takovo nesto vec vidio. I gle, kao da si mi citao misli. Predpostavljam da je v.4.0 kao najbolja, pa cu jedan dan probati bas to. Fotke sljede a vjerujem da cu imati malo problemos jer sve su mi tracnice malo obojane. (kupljene rabljene). Hvala u svakom slucaju na tvom stivu B:B

Re: Electrofrog vs Insulfrog

16 Jul 2013, 08:35

Pa evo i ja da se pridruzim temi. Kao i svi početnici u ovom hobiju prvo sam uradio domaći zadatak i pitao stručnjaka za ovaj hobi g-dina Shucu. Verujte mi od njega sam dobio sijaset dobrih uputstava u vezi izbora sina i skretnica pa da pocnemo:
1. Skretnice sa metalnim srcištem su vrh i svi masovno prelaze na njih. Takve skretnice si gotovo večne. Vrlo se lako preradjuju na insulfrog sa dve spojnice kao u prvom rešenju Felix-a a da ne pominjemo kako u tom slučaju lokomotiva može da ide lagano preko skretnice (mili)
2. Sinski materijal koji je trenutno najbolji je FLM i Peco (Peco broj 1 u ovoj prici) realniji i kvalitetniji.
3. Peco skretnice su sam vrh po pitanju realnosti narocito one od 8 stepeni.
4. Skretnice od 14-15 stepeni su najefikasnije za sve vrste vozova kako velikih parnjača 44 i 52 ( ne lome ih produzavaju im vek trajanja s obzirom da su današnje parnjače fenserica u odnosu na stare koje su robusnije i rade ko mazge) tako i manjih šesto osovinki a da nepominjemo četvoro osovinke koje se ovde osećaju fenomenalno
Posto sam u procesu nabavke sinskog materijala Peko code80 poslusao sam dva najveća strucnjaka u ovoj prici Shucu i Felix-a i nadam se da nisam pogresio. Ono sto sam procitao po sajtovima je vise nego ohrabrujuće. Od mene za sada toliko. Kad stignu pišem o utiscima i svemu ostalom

Re: Electrofrog vs Insulfrog

16 Jul 2013, 15:40

GP 18 wrote:...Sinski materijal koji je trenutno najbolji je FLM i Peco (Peco broj 1 u ovoj prici) realniji i kvalitetniji...

Sa tom tvrdnjom se ja nebi baš složio. :naughty: Dobro pogledajte ove:

Posebnu pažnju posvetite onom dijelu tračnica, koje se pomeraju lijevo ili desno!(od srcišta pa nadalje!...)
Image
I još samo srcište:
Image
GP 18 wrote:...Peco skretnice su sam vrh po pitanju realnosti...

I sa tom tvrdnjom se ne bi baš 100% slagao, posebice ako se modelira Evropski tračnički sistem. Dok za one koje modeliraju Ameriku, to svakako stoji.Ali još uvijek im nešto fali, naime od srcišta pa nadalje tračnice još uvijek nisu u jednom komadu...
I ovako jedna od takvih "mojih" skretnica, sa još jednim manjim dodatkom, izgleda i djeluje na maketi:
www.youtube.com Video from : www.youtube.com

L.P.

Re: Electrofrog vs Insulfrog

16 Jul 2013, 21:47

GP 18 wrote:...Sinski materijal koji je trenutno najbolji je FLM i Peco (Peco broj 1 u ovoj prici) realniji i kvalitetniji...

mmatja wrote:Sa tom tvrdnjom se ja nebi baš složio. :naughty: Dobro pogledajte ove...


Malo ste obojica skrenuli u krivo... :BLACK-:

GP18; jer je diskusija o izoliranom srcu skretnice ili elektrificiranom, a ne koji je materijal bolji

mmatja; jer GP18 govori o mjerilu N, a ti pokazuješ H0...

:lol:

No, GP18 postavlja vrlo konkretna i kvalitetna pitanja - zato :text-bravo:
Čak možda ne bi bilo loše otvoriti temu o N tračnicama i skretnicama, pa da se diskusija sa iskustvima razvije :handgestures-thumbup:

mmatja, tvoj izbor tračničkog materijala i izvedba je "starijim" modelarima opće poznat i zato svakako :text-bravo:
a "mlađi" to možda nisu vidjeli, a za to si ti kriv! :teasing-neener:
...kada ne mogu to ovdje pročitati/pogledati... :(

D-)
Post a reply