Switch to full style
Post a reply

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

17 Aug 2015, 20:18

Leo Gusel wrote:To baš ne bu dobro. Sad kad su stavljeni puževi bi trebalo staviti i nova pužna kola sa kosim zubima, a ne ostaviti prijašnja sa ravnima (kod Roco-a su takva pužna kola »Schneckenzahnrad doppelt«). Posljedica će biti brzo trošenje zupčanika.

Lp


Toga sam se i ja bojao, pa sam ipak išao na jednostavnije rješenje.
Zamjena samo odličnog motora, na kojeg sam stavio originalni prvi zupčanik.

I rezultat je zapanjujući. :dance:

38-ica mi je sada najtiša parna lokomotiva. Kada vozi, čuju se samo poluge kako šušte... :DREAMY

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

17 Aug 2015, 20:33

H0modelar wrote:
Leo Gusel wrote:
To se uradilo tako jer je bila želja menedžera GFM-a da mogu djeca lokomotive po tračnicama pomicati i sa rukama, a znamo da pužni prijenosi to ne omogućavaju.

Lp


Interesantan detalj! :handgestures-thumbup:

Zapravo, uz staru Limu, ne mogu se sjetiti da je itko radio na sličnom principu... :think:


Da ne zaboravimo najvećeg, Märklin-a, a i švicarskog Hag-a.

Lp

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

17 Aug 2015, 20:40

Leo Gusel wrote:
H0modelar wrote:
Leo Gusel wrote:
To se uradilo tako jer je bila želja menedžera GFM-a da mogu djeca lokomotive po tračnicama pomicati i sa rukama, a znamo da pužni prijenosi to ne omogućavaju.

Lp


Interesantan detalj! :handgestures-thumbup:

Zapravo, uz staru Limu, ne mogu se sjetiti da je itko radio na sličnom principu... :think:


Da ne zaboravimo najvećeg, Märklin-a, a i švicarskog Hag-a.

Lp


Tu još imai i stari Piko(DDR) i neke stare mi se čini Atlas lokse

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

17 Aug 2015, 20:48

Leo Gusel wrote:Da ne zaboravimo najvećeg, Märklin-a, a i švicarskog Hag-a.

Lp


:handgestures-thumbup:

Vjerojatno netko zna još nekog proizvođača...

EDIT: eto, Sini ih je odmah još par dodao

Ja sam to više komentirao na osobnom iskustvu, sa čime sam se susretao i radio... :shifty:

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

17 Aug 2015, 20:51

Leo Gusel wrote:To baš ne bu dobro. Sad kad su stavljeni puževi bi trebalo staviti i nova pužna kola sa kosim zubima, a ne ostaviti prijašnja sa ravnima (kod Roco-a su takva pužna kola »Schneckenzahnrad doppelt«). Posljedica će biti brzo trošenje zupčanika.

Lp


Tu si u pravu da bi mogli biti zubčanici sa kosim zubima,to je meni isto palo u oči
ali ti moram reč da sam prvu lokomotivu koji sam remotoriziral vozio 20 sati u svaku stranu
znači ukupno negde 40 sati baš zbog toga da vidim šta se desi.
Desilo se to da po sat vremena vožnje da su se zubčanici malo sami sebe upasali i tako su i ostali
bez ikakve veče potrošnje na njima.A tu je jako važno da su zubčanici namazani sa dobrim
vazelinom.Ja striktno upotrebljavam medicinski vazelin i nakakaf drugi ni od firmi koje priporučuju
svašta.Imao sam na testirnju svako jakog,oni orginali su se pokazali najslabijima.

LP Sini

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

17 Aug 2015, 21:15

Možda za usporedbu, kakve prerade na GFN modelima nudi SB Modellbau. Najprije ta kod koje ne dođe do nepovratnih promjena na modelu, tako da se model može bilo kada vratiti u tvorničko stanje (značajno za određeni tip kolekcionara) - ovdje se samo izmjeni motor.

(imao sam bolje slike na mailu ali sam ih na žalost obrisao)

2616_0.jpg
2616_0.jpg (12.87 KiB) Viewed 9527 times


A kod te prerade se odsiječe dio koji nosi originalni motor, dakle slično kad kod Sinijeve prerade, ali s odgovarajućim zupčanicima tako da ne dođe do konflikta ravni zubi - kosi zubi.

14012.jpg
14012.jpg (105.79 KiB) Viewed 9527 times


Lp

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

18 Aug 2015, 21:02

Da,

i ja sam gledo te slike ali je jedan drugi problem da onda teško ugradiš sound dekoder
i da je kuhinja lokomotive fraj.U tome je glavni krivac da smestiš sve u loksu.
Jer ti orginalni zubčanici zauzimaju previše prostora u modelu.
Pa onda je tu veliki problem sve to strpat unutra.

LP Sini

Re: Prerada motora na Fleischman lokomotivama

21 Aug 2015, 19:14

sini wrote:
Leo Gusel wrote:To baš ne bu dobro. Sad kad su stavljeni puževi bi trebalo staviti i nova pužna kola sa kosim zubima, a ne ostaviti prijašnja sa ravnima (kod Roco-a su takva pužna kola »Schneckenzahnrad doppelt«). Posljedica će biti brzo trošenje zupčanika.

Lp


Tu si u pravu da bi mogli biti zubčanici sa kosim zubima,to je meni isto palo u oči
ali ti moram reč da sam prvu lokomotivu koji sam remotoriziral vozio 20 sati u svaku stranu
znači ukupno negde 40 sati baš zbog toga da vidim šta se desi.
Desilo se to da po sat vremena vožnje da su se zubčanici malo sami sebe upasali i tako su i ostali
bez ikakve veče potrošnje na njima.A tu je jako važno da su zubčanici namazani sa dobrim
vazelinom.Ja striktno upotrebljavam medicinski vazelin i nakakaf drugi ni od firmi koje priporučuju
svašta.Imao sam na testirnju svako jakog,oni orginali su se pokazali najslabijima.

LP Sini


Leo Gusel - svi moji modeli (G) imaju pužni prijenos i kose zupčanike neke od njih nisu bile podmazivane desetljećima i znakove potrošenosti su bili minimalni. U H0 pužni prijenos je po meni nužda jer modeli sa lošijim motorima bi imali puno glađu vožnju i dobili na okretnom momentu, a ako još imaju i bolje motore onda je vožnja maltene perfektna.

Leo - i ja sam brzo odustal od originalnih maziva. U mom slučaju zubi su tak pasent da ono tekuće ulje brzo istisne iz zupčanika. Moja alternativa je tovatna mast i ona mi se pokazala najizdašnijom.
Post a reply