Switch to full style
Post a reply

Od Dunava do Baltika i natrag

05 Sep 2013, 21:19

Moja je želja bila da jednom promjenim trasu kojom uobičajeno putujem od Beča do Gdanjska, pa sam se odlučio za varijantu na kojoj nema autostrada, ali su pejsaži predivni i čovjek se uistinu može nadiviti prirodi i bogatstvu raznolikosti regija i država. Trasa je vodila preko Znojma, Jihlave, Pardubica i Hradec Kralove, a zatim Wroclaw, Torunj, Grudzonc, Prabuty, Gdansk. Nažalost je vrijeme, (atmosfersko), pokvarilo moja nastojanja da u svakom većem mjestu napravim po nekoliko fotografija željezničkih stanica i željezničkih motiva, pa se sve svelo na tri važnija željeznička čvorišta u Češkoj, te par fotografija u Wroclawu, (Poljska), i nekoliko usputnih fotografija. I u polasku i u povratku pratila nas je jaka kisa, pa smo nepunih 500 km u jednom pravcu vozili preko 10 sati!!! No ovo nije niti moj prvi niti posljednji Posjet Poljskoj, (ja sam ipak Poljski zet), pa ću nastojati da prvom slijedećom prilikom ovu malu reportažu dopunim novim slikama.

Image
Željeznička stanica u Jihlavi: kao i u mnogim drugim gradovima gradski se saobraćaj opire na trolejbuse (koja li milina!)

Image
Regio-Shuttle proizveden u firmi Stadler Rail već je drugu godinu u upotrebi.

Image
Stari katni vagoni proizvedeni u DDR-u, stoje na stanici u novim bojama.

Image
Jedna od starih motornih garnitura koja još i danas dopunjava regionalni transport.

Image
Ako je vjerovati bojama, ova bi lokomotiva mogla vući one katne vagone!!??

Image
Već na ulazu u Pardubice susreće se Škodin trolejbus.

Image
U Pardubičkom kraju regionalni promet je pojačan sa motornim garniturama serije 814 (PARS Šumperk). Ova je garniture dodjeljena Češkoj Trebovi i reklamira tamošnju izložbu egipatskih eksponata.

Image
Motornim garnitura serije 814.

Image
Ista garniture ali sa strane prikolice.

Image
Glavna stanica u Hradec Kralove imponira svojom veličinom i predivno uređenim trgom ispred nje.

Image
Na prvom peronu je stajao regionalni vlak serije 843, proizveden u ČKD Trakce, Praha.

Image
Našla se i jedna poznata lokomotiva serije 750, tzv. “Brejlovec”, (naočarko).

Image
Pogled na teretne kolosjeke.

Image
Ovdje sam prvi puta susreo tzv. “Regio Panter” kojeg od 2011 proizvodi „Škoda“ kao seriju 7Ev.

Image
Pogled sa strane upravljačnice.

Image
Jedna od varijanti dobro poznate električne lokomotive serije 163.

Image
Pogled kroz vagon otkriva naziv stanice!

Image
Čekanje da se otvori brklja treba iskoristiti za jedan „škljoc“.

Image
Jedna od prastarih električnih lokomotiva serije ET-21 na stanici u Walbrycku. Ove teretne lokomotive proizvodila je tvorniva PAFAWAG u Wroclawu od 1957 do 1971 godine.

Image
Dobri stari “Sergej” (ST-44), sada kao PKP-Cargo.

Image
Tramvaj u Wroclawu ima “zagrebačke” boje, ali radi se o modernizaciji tipično poljskog tramvaja tipa 105Na (“Konstal”).

Image
Ovaj je Škodin tramvaj navodno projektiran specijalno za Wroclaw, ali ja sam gotovo identičan vidio i u Brnu i u Warszawi!!??

Image
Ali ovakovo nešto može se vidjeti samo u Wroclawu: njemačka parnjača BR52 (PKP Ty2, JŽ33) kao neobični spomenik tehničke kulture.

Re: Od Dunava do Baltika i natrag

16 Sep 2013, 20:38

Meni je neobično kaj se ne vidi tender...
Post a reply