BRECLAV (češki: BŘECLAV; čitaj: bržeclav) je oduvijek bio granična stanica, u doba istočnog bloka zadnji pristanak vlakova pred Austrijom, odnosno dalje u pravcu Italije i zapadne Jugoslavije. Vlakovi koji su kroz tadašnju Čehoslovačku vozili u pravcu Mađarske, istočne Jugoslavije, Grčke i sl., skretali bi još davno prije u pravcu slovačke granične stanice Komarno. Danas je sve drugačije: ovdje napuštaju Češku Republiku svi vlakovi u pravcu Austrije, Mađarske, Italije, Srbije. Stanična zgrada je iz socijalističke ruine pretvorena novcem iz unijinih fondova u skromnu ali vrlo funkcionalnu i modernu stanicu. Uz nove „dvosmjerne“ vlakove (Wendezug), proizvedene u domaćoj tvornici Škoda i namjenjene regionalnom prometu, tu se susreću i dobro očuvani šinobusi još iz epohe IV, poneka četrdesetgodišnja lokomotiva iz nekih drugih vremena, te niz zapuštenih „soc-lokomotiva“ koje na posljednjem kolosjeku vjerojatno čekaju na posljednju vožnju. No začuđujuće je to da je promet vrlo živahan, a uz brojna lokalna i regionalna odredišta, međunarodni vlakovi prometuju u pravcu glavnoga grada, (pa i dalje), a interesantno je i to da je Breclav početna, odnosno završna stanica i austrijskog dvokatnog vlaka koji prometuje na relaciji Breclav-Payerbach na Semeringu.
Početak……….
……. I kraj (upravljačnica) novog „dvosmjernog“ vlaka
ÖBB vlak na liniji Breclav-Payerbach, ovaj puta sa Taurusom koji reklamira austrijsku vojsku.
Šinobus za lokalni promet
Ranžiranje regionalnog vlaka
Regionalni vlak s lokomotivom iz davno zaboravljenih vremena
Čekanje na odlazak u mirovinu.