It is currently 29 Mar 2024, 07:54

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 31 Mar 2014, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:21
Posts: 5235
Location: Zagreb
Talent 2 (DB) BR 442
Attachment:
TALENT2.jpg
TALENT2.jpg [ 119.81 KiB | Viewed 21132 times ]

Numeriranje; 442 (Vagon-upravljačnica), 443 (Vagoni smješteni između Vagona-upravljačnica)
Proizvođač; Bombardier Transportation
Godina proizvodnje; 2008
Osovinska konfiguracija; Bo´2Bo´ (Dvodijelni), Bo´2´2´Bo´ (Trodijelni), Bo´2´Bo´2´Bo´ (Četverodijelni) , Bo´2´Bo´2´2´Bo´ (Petodijelni), Bo´2´Bo´2´Bo´2´Bo´ (Šestodijelni)
Širina kolosijeka; 1435 mm
Dužina preko odbojnika; 40.100 mm (Dvodijelni), 56.200 mm (Trodijelni), 72.300 mm (Četverodijelni), 88.400 mm (Petodijelni), 104.500 mm (Šestodijelni)
Dužina vagona-upravljačnice; 20.050 mm (za sve garniture)
Dužina srednjih vagona; 15.100 mm (za sve garniture)
Visina kompozicije; 4.260 mm (za sve garniture)
Širina kompozicije; 2.925 mm (za sve garniture)
Razmak između postolja; Vagon-upravljačnica - vagon 16.000 mm, vagon - vagon 16.100 mm
Razmak osovina na postolju; Vagon-upravljačnica 2300 mm, sva ostala 2800 mm
Najveće osovinsko opterećenje; 18 t (za sve garniture)
Maksimalna brzina; 160 km/h (za sve garniture)
Broj vučnih motora: 4 (Dvodijelni), 4 (Trodijelni), 6 (Četverodijelni), 6 (Petodijelni), 8 (Šestodijelni)
Potrošnja električne energije po satu; 2.020 kW (Dvodijelni), 2.020 kW (Trodijelni), 3.030 kW (Četverodijelni), 3.030 kW (Petodijelni), 4.040 kW (Šestodijelni)
Napajanje; Pantograf (za sve garniture)
Ubrzanje; 1.1 m/s2 (za sve garniture)
Energetski sustav; 15kV, 16.7 Hz (za sve garniture)
Promjer pogonskog kotača; 840/770 mm (za sve garniture)
Promjer slobodnog kotača; 840/770 mm (za sve garniture)
Količina putničkih mjesta; 110-120 (Dvodijelni), 165-185 (Trodijelni), 225-250 (Četverodijelni), 270-300 (Petodijelni), 300-340 (Šestodijelni)


23,09,2008 vlak je predstavljen javnosti na sajmu InnoTrans u Berlinu. Prednji kraj vlaka jako podsjeća
na hrčka pa je dobio i nadimak „hrčkov obraz“. Maksimalno se mogu spojiti četiri garniture neovisno o
koliko modulnoj garnituri se radi, no ipak je limitirano da takva spajanja ne pređu ukupnu dužinu od 315 metara.
Garniture imaju različitu namjenu, za regionalni promet i za S-bahn. Sve garniture koje su izašle na pravoj
željeznici napravljene su i u mjerilu 1/87. Njihov proizvođač je PIKO. Šestodijelna garnitura nije naručena
nigdje pa tako nije ni ponuđena od strane PIKO-a. Iako je nema moguće ju je sastaviti sa spajanjem npr.
petodijelnog i trodijelnog seta uzevši trodijelnome srednji modul te pridodati petodijelnom.
Svi modeli nemaju unutrašnju rasvjetu ali imaju prednja i stražnja svjetla ovisno o smjeru vožnje.
Modeli su pripremljeni za DCC te je instalacija jednostavna. Unutrašnjost u svim vagonima je uređena
te je svjetlo plave boje.

Dvodijelni / Kataloški broj; 59502 DC, 59302 AC
Attachment:
talent2 2.jpg
talent2 2.jpg [ 24.87 KiB | Viewed 21132 times ]


Trodijelni / Kataloški broj; 59504 DC, 59304 AC
Attachment:
talent2 3.jpg
talent2 3.jpg [ 25.55 KiB | Viewed 21132 times ]


Četverodijelni / Kataloški broj; 59501 DC, 59301 AC
Attachment:
talent2 4.jpg
talent2 4.jpg [ 31.96 KiB | Viewed 21132 times ]


Petodijelni / Kataloški broj; 59503 DC, 59303 AC
Attachment:
talent2 5.jpg
talent2 5.jpg [ 31.67 KiB | Viewed 21132 times ]


Top
 Profile  
 
PostPosted: 16 Apr 2014, 16:58 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:21
Posts: 5235
Location: Zagreb


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .