It is currently 28 Mar 2024, 15:35

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 18 Jul 2012, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
Malo staklene kutijice za ljubitelje bombona.....Link


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2012, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
I kao kontra nikad u stvarnosti napravljena najveća Njemačka parna lokomotiva.....Link


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2012, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Auuuhhh Glaskasten-ić :DROOL


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2012, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
1Borna wrote:
I kao kontra nikad u stvarnosti napravljena najveća Njemačka parna lokomotiva.....Link



Ova lokomotiva nikada nije izgrađena do kraja ;)
Trebala je biti gotova 1943.god,ali zbog početka bombardiranja Borsig-ovih pogona sa strane saveznika odgođeno je za 1944.god
Albert Speer je zapovjedio kraj proizvodnje DRG 53.0 mallet, te obnove postojećih lokomotiva koje su oštećene u ratu.
Model je prvi napravio Marklin po nacrtima,a ne po samoj lokomotivi. :greetings-wavegreen:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Oct 2012, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRB-DB-DR 50

Ovaj tip lokomotive se počeo graditi 1939.god za vuču u teretnom prometu. Početak prijeratne izgradnje obilježio je ovaj tip
kao i mnogo poznatiju Br.52 nazivom Ubergangs kriegslokomotive (prijelazne ratne lokomotive).Proizvodnja je potrajala sve do
1959.god i u tih 20 godina od ovog tipa nastalo je i mnogo podserija. Zahvaljujući niskom stupnju osovinskog opterećenja
lokomotive su mogle voziti po svim prugama Njemačke,a odlikovala se i dosegom brine od 80 Km/h. Njezin najupečatljiviji i prepoznatljivi
detalj je ostakljena kućica na tenderu. Povučene su iz prometa od 1980/87 god te se par lokomotiva nalazi u par muzeja diljem Njemačke,a
50 622 je izgorjela u Nurnberškom muzeju 2005 god.

Karakteristike:
-Tip : 1'E h2
-Duljina preko odbojnika: 22.940 mm
-Radna težina: 86,9 t
-Osovinski pritisak: 15,2t
-Snaga: 1625 Ks
-Kotao pritiska: 16 bara


Image


Model Roco: Model je veoma lijepog i detaljnog izgleda,odlikuje se tihim radom motora i svakako ga preporučujem ljubiteljima dima i pare
ocjena (5)!


Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Oct 2012, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 13:09
Posts: 4792
:handgestures-thumbup:

:clap:


Ne vidi se na fotki, da li ima brunirane kotače?
I da li je verzija sa kardanom/pogonom na sve prednje kotače?


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Oct 2012, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Brunirani kotači i kardanski prijenos iz tendera u lokomotivu.
Model je kupljen od iste osobe kao i ona zelena DR 18 tj od gosp.Matijaža iz Ljubljane ing.u mirovini koji je radio u Roco modelleisenbahn tvornici :gun-toot:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 09 Oct 2012, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 13:09
Posts: 4792
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Nov 2012, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRG-DB-DR 44

Deutsche reichsbahn 44 su bile lokomotive namjenjene za vuču u teretnom prometu naj više po planinskim usponima i uopće zahtjevnijim
rutama.Imale su tri parna cilindra od toga dva bočno i jedan u sredini,a prvi primjerci koji su građeni od 1926-1938 su se pokazali iznimno
kvalitetni i pouzdani. Početkom WW II ta kvaliteta je veoma pojednostavljena zbog šparanja čelika i željeza,a i ostalih sirovina bitnih za
ratovanje. Nakon rata i nešto kasnije te zadnje serije su ubrzo povučene zbog čestih kvarova i slabe vučne snage. Poslije rata možemo ih naći po
mnogim Europskim zemljama,ali što se tiče same Njemačke nasljeđuju ih uprave DB i DR. One u biti nikada nisu povučene iz operativnih radnji
tako da i danas djeluju 3 primjerka ove klase samo sa uljnim tenderima. Ostale lokomotive se nalaze po željezničkim muzejima kao stacionirane
ili za vuču povijesnih kompozicija.

Karakteristike:
-God.proizvodnje:1926-1949
-Tip : 1'E-h3
-Duljina preko odbojnika: 22.620 mm
-Radna težina: 110,2 t
-Max brzina: Naprijed 80 Km/h natrag 50 Km/h
-Kotao tlaka: 16 bara


Image

Video:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jPiASlbmOgE[/youtube]

Model Roco:

Vrhunska izvedba iz Roca! Model ima brunirane kotače,nema pripremu za DCC,prepuna sitnih detalja i iznimno
je tiha u vožnji. Sve u svemu Roco se dokazao i na ovome modelu u pogledu kvalitete i kvantitete (+5).

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 07 Nov 2012, 17:58 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:25
Posts: 18335
Location: Zagreb
Damirić :text-bravo: !

Lijepo je da si oživio ovu temu! Želim ti puno ovakvih prikaza - u daljnjem tekstu modela u kolekciji! :clap:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .