Evo što se tiće (ne)postavljanja KM-a iliti gornjeg voda na "zatvorenim" dijelovima pruge (započeto u Picollovoj temi makete) evo objašnjenja, dakle;
1. ili zadnji (ovisi kak gledate) postojeći stup u tunelu postavljam na kocku špera (ili sl) u debljini od cca. 12-15 mm, (to ovisi kolika vam je razlika u visini skroz podignutog pantografa i visine istog kad je ispod KM-a) i onda jednostavno vod koji ide od stupa ispred tog podignutog, ide lagano prema gore, odnosno; kad lokomotiva vozi na dijelu bez KM-a pantograf je skroz gore te dolaskom do 1. povišenog stupa i gornjeg voda lagano ulazi ispod te se pantograf fino spušta na visinu ispod voda.
(uf, mislil sam da mi objašnjenje nebu lagano išlo, no zato su tu, za početak, dosta loše slike sliknute ispod same makete, sutra ću probat napravit jen "testni krug" na tepihu pa buju bolje.
Nacrt same makete; kao što je vidljivo , oko 60% pruge nije vidljivo dakle; ako sam na vidljivom dijelu strupal nekih 40 kom. stupeka i vodova, znaći da sam min. 50 kom. ušparal, obzirom na cijenu toga, može se reć neki +ić od oko 1000 KN a to ću radije strupat u neku parnjačicu (već jesam
)
stupovi na "postolju"
Lokomotiva na dijelu bez KM-a, pantograf skroz gore
Lokomotiva na "ulasku" pod KM
rekli bi neki; ušlo je