03 Jan 2016, 11:26
03 Jan 2016, 11:47
H0modelar wrote:Evo kompletne sheme.
Rađena je više zorno nego tehnički, da bude lakše za shvatiti:
03 Jan 2016, 12:23
03 Jan 2016, 14:41
03 Jan 2016, 14:58
03 Jan 2016, 15:25
H0modelar wrote:Logika je da imaš tri niza kontakata sa tri izvoda.
Svaki niz je tako spojen da srednji kontakt bira između lijevog i desnog spoja.
Prvi prespaja motore.
Drugi prespaja jedan niz srcišta.
Treći prespaja preostali niz srcišta u kontra-fazi.
03 Jan 2016, 15:57
Hobi.point wrote:
Jesam dobro skužio što je pisac htio reći?![]()
03 Jan 2016, 15:58
Hobi.point wrote:Malo je jasnije....Ranije sam krivo rekao da lijevi dio englezera ne moram razmatrati - to nije kao da su odvojene dvije skretnice, jer vlak prolazi kroz cijelu skretnicu bilo kojim putem ide, znači treba upravljati s oba Conrada na englezici.
Znači li to da sklop ima 5 mogućih stanja skretnica?
Malo gnjavim ali htio bih to skužiti prije konačne nabavke materijala...
03 Jan 2016, 16:18
Hobi.point wrote:E još nešto, za napajanje oba srcišta križišta, koja moraju biti obrnuto polarizirana, imam i mogućnost koristiti "DCC Dual Frog Juicer" od Tam Valley Depot.
http://www.tamvalleydepot.com/products/ ... icers.html
To mi je bila prva opcija za polarizaciju križišta, pa me zanima tvoje mišljenje, da li je bolje ići na rotacioni prekidač s gomilom žica ili uzeti Frog Juicer i upravljati Conradima običnim 6-polnim KIPP-ovima, koji u isto vrijeme polariziraju srcišta na svim skretnicama?
03 Jan 2016, 20:59
H0modelar wrote:...dijagonalno ravno ili skretanje u pravac.
Mi moramo prije toga sve odraditi, sa ispravnim polarizacijama.
Sam englezer ćeš vrlo slično upravljati, kao i hosentraeger.
Ako će se stvar dalje u tom smjeru razvijati, možemo i to odraditi...