Post a reply

Re: Moja lutanja prugama

29 Dec 2018, 10:44

Nastavak sa prethodne stranice

Valjalo je spaliti novinski papir koji je korišten kao podloga za stol i klupe. Podsjetilo me na izviđačke dane i logorske vatre:

Image

Tunel obiluje prirodnim izvorima, naročito na dijelu prema Bohinjskoj Bistrici. Izvori su uređeni i kanalizirani, ali se nekoliko dana u godini tunel mora zatvoriti zbog poplave:

Image

Image

Image

Do ovog izvora koji se nalazi u pećini smiju se uputiti samo najhrabriji (čitaj najluđi ;)):

Image

Re: Moja lutanja prugama

29 Dec 2018, 10:46

Image

Berislav mi je rekao ''slikaj me kako hrabro sjedim na ulazu'' i želji mu je udovoljeno:

Image

Predsignal kolodvora Bohinjska Bistrica najavljuje da je kraj avanture blizu:

Image

Iz tunela sam odnio ''suvenir'' koji sam otkrio tek u svojoj sobi:

Image

I za kraj pozdrav od vašeg izvjestitelja:

Image

Opširnije:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... red-mraka/

Re: Moja lutanja prugama

19 Jan 2019, 22:35

I opet atraktivno i nadasve zanimljivo štivo za čitati i gledati!
:handgestures-thumbup:

:obscene-drinkingcheers:

Re: Moja lutanja prugama

09 Feb 2019, 12:16

Prije tjedan dana, u subotu 2. veljače, iskoristio sam lijepo vrijeme da malo obiđem okolicu svog novog prebivališta. Imao sam sreću da u kratko vrijeme kod ŽCPR Sutla naiđem na živahan željeznički promet. Fotografiranje je olakšavala činjenica da se svaki vlak mora zaustaviti ispred ŽCPR jer je navodno nesiguran.

Najprije HŽ Cargo 1141-203 s 22 Tads-z iz smjera Dobove:

Image

Image

Zatim HŽ PP 1142-007 u strojnoj vožnji za Dobovu:

Image

Taurus SŽ 541-007 s 28 Uagps iz smjera Dobove:

Image

Image

Re: Moja lutanja prugama

08 Mar 2019, 15:08

Sisak Caprag, 7. ožujka 2019.

Uželio sam se pruge, a nije me na njoj bilo podulje vrijeme. Odlučio sam pohoditi kolodvor na kojem sam imao samo jedno kratko ''bavljenje'', iako sam kroz njega prošao vlakom nebrojeno puta. Željezničke veze su bile povoljne, s dva presjedanja u Zagrebu. Ukupno sam u oba smjera prevalio cca 158 km, neloše za početak sezone.

Ovakav pogled iz vlaka naprosto ''oduševljava''. Izgleda da u HŽ PP nemaju pojma da je Božić davno prošao:

Image

Zgrada kolodvora. Nisam je mogao snimiti cijelu, a razlozi se naziru na slici:

Image

Detalj iz prometnog ureda:

Image

Na kolodvoru je prilična gužva:

Image

Image

Re: Moja lutanja prugama

08 Mar 2019, 15:08

Image

Image

Image

Rampa za automobile, vlasništvo Pružnih građevina:

Image

Izlaz u smjeru kolodvora Sisak:

Image

Re: Moja lutanja prugama

08 Mar 2019, 15:09

Nekada se iz Sisak Capraga, točnije Sisak Predgrađa, moglo vlakom do Karlovca preko Petrinje, Gline, Topuskog i Vrginmosta. Ovaj komadić je sve što je ostalo od te pruge:

Image

Blok kućica:

Image

Kolska vaga nije dugo vidjela tereta:

Image

Iznad kolodvora postoji pješački nathodnik...

Image

... sa kojeg se pruža lijep pogled na prugu:

Image

Re: Moja lutanja prugama

08 Mar 2019, 15:10

Industrijski kolosijek za Željezaru Sisak je u funkciji:

Image

Image

ŽCPR na jugoistočnoj strani kolodvora::

Image

Izlaz iz kolodvora u smjeru Blinjskog Kuta:

Image

Image

Re: Moja lutanja prugama

08 Mar 2019, 15:11

Industrijski kolosijeci Rafinerije Sisak:

Image

Image

U krugu rafinerije primijetio sam manevarsku lokomotivu i htio sam je snimiti. Ulaz mi nije bio dopušten, ali sam doživio neočekivanu čast - izveli su je iz kruga da bi je ja mogao fotografirati:

Image

Detalj iz putničkog prostora. Nekada je bilo puno više putnika, u Sisak Predgrađu su se zaustavljali i brzi vlakovi pa su radile dvije blagajne:

Image

HŽ mi opstruira vidik i na povratku:

Image

Opširnije:

http://www.zeljeznice.net/forum/index.p ... ujka-2019/

Re: Moja lutanja prugama

25 Mar 2019, 09:16

Savski Marof 23. ožujka 2019.

Savski Marof je pogranični kolodvor na pruzi M101 Državna granica - Savski Marof - Zagreb Glavni kolodvor, na kilometarskom položaju 446+108. U razdoblju 1941.-1945. bio je pogranični kolodvor između endehazije i njemačkog Reicha, a pograničnim je ponovo postao 1992. godine nakon međunarodnog priznanja Hrvatske i Slovenije. Od susjednog kolodvora Zaprešić u smjeru Zagreba udaljen je 6,5 km, a od državne granice 5 km. Najveća dopuštena duljina vlakova na 1., 2., 3. i 5. kolosijeku je 614-623 m, a najveća dopuštena brzina kroz kolodvor je 60 km/h.
Obično u svojim putopisima predstavljam i mjesto po kojem kolodvor nosi ime, ali u ovoj prilici nema se što predstavljati - seoce s 29 (dvadeset i devet) stanovnika prema popisu stanovništva iz 2011. godine. Ipak je dalo ime željezničkom kolodvoru sa 7 kolosijeka, iako se on stvarno nalazi na razmeđu sela Prudnice i Prigorje Brdovečko.

Zgrada kolodvora:

Image

Sličice iz prometnog ureda...

Image

Image

... i prostora za putnike:

Image

Image
Post a reply