28 Sep 2012, 21:06
Kapo6011 wrote:Vezano za kvačila:
Američka kvačila mogu podnjet veći teret od €uropskih.
Kvačila (€uropska) mogu podnjet jaku silu i ne pucaju lako. Njih se može slomit kada teški vlak jako cimne, ali to se jako rijetko događa.
Američka kvačila su dosta lakša za "manevru".
28 Sep 2012, 21:12
piccolo wrote:Kapo6011 wrote:Vezano za kvačila:
Američka kvačila mogu podnjet veći teret od €uropskih.
Kvačila (€uropska) mogu podnjet jaku silu i ne pucaju lako. Njih se može slomit kada teški vlak jako cimne, ali to se jako rijetko događa.
Američka kvačila su dosta lakša za "manevru".
Hvala na odgovoru Kapo, sve mi je to jasno. Ali pod normalnim uvjetima koliki teret moze podnjeti kvacilo izmedju lokse i prvog vagona.
Za am. kvacila mi je jasno da su i jaka i pogodna za maverku.
Znam da si poneki put na nekoj od remiza za lokse. Daj se probaj tamo malo raspitati o tom detalju. Mislim ono, kad si vani i fotkas pa ako naidjes na nekog za koga mislis da bi to mogao znati. Osobno koliko god da googlam nemrem naci nista sto bi me moglo zadovoljiti
30 Sep 2012, 19:03
02 Oct 2012, 23:54
nickname25 wrote:daćo, mogao si nam i prije to reći
05 Oct 2012, 16:25
07 Dec 2012, 14:35
piccolo wrote:Bilo bi interesantno znati koje gorivo ova loksa koristi...??!!?