mrva150 wrote:
:lol: čuj neznam za tu teoriju al samo naprijed fino ti to ide
Ako se ovo odnosi na teoriju o nagibima, evo što sam iskopao iz Märklin kataloga:
BR 218 wrote:
Jako lijepo, prvi put vidim izradu makete s Marklin tračnicama i ne mogu se nikako naviknuti na bodlje u sredini
A kako ćeš upravljati skretnicama?
Na M-gleisu malo pikaju u oko, ali C ili K se nit ne primjećuju, a nude i više nego dovoljno prednosti da bi ih se "otrpjelo".
Skretnicama će biti upravljano putem komandne table (pokazano negdje pri početku teme), sve su elektrificirane!
piccolo wrote:
Bravo pyri, ide to tebi.
si se ti meni za ozbiljno. A i ja sam dobio odgovor na moje pitanje, koji pokazuje da su moje sumnje opravdane. Zbog krutosti u samoj izvedbi M-gleis je uzasno nezahvalna tracnica za izvedbu uspona. Pa ako im je duzina nekih 180 mm prema tvome ti vec na nekih 540 mm imas uspon od 4 % ( a treba ti tri metra duzine za uspon od 9 cm). Ispricavam se na mojoj dosadnosti ali mi se sve to cini malo ne izvedivim. Ni sam neznam koje se pravilo primjenjuje ali sam se nacitao da na metar duzine se mozes popest 3 cm (u tvom slucaju 4 cm) Nista sacekat cu prvu voznju pa da poslije mogu mirno spavati. Pitam se jos zasto nam se 1Borna ne javi sa nekim objasnjenjem. Do tada drzim ti
Prva vožnja će biti nadam se za par tjedana. Nije toliko nezahvalno za izvođenje uspona, koliko bi čovjek mogao pretpostaviti (također preporučam pogledati scan kataloga).