Pošto je odziv na moje radove zaista pozitivan, ču vam danas odkriti, šta se je ovog mjeseca zbivalo u mojoj "delavnici"
Radio sam na dizelima a takodje počeo sa radovima na dizelmotornima vlakovima. Vidi se i maska serije 711 mercedesa, koji je vozio na relaciji Ljubljana- Beograd, onda Ljubljana Zagreb kao JAT vlak i Ljubljana Pula kao Arena express, a sada vozi samo u Sloveniji.Prvo je bio smedje barve, onda zelene, sad je plavi. Naravno, napravit ču sve tri variante.
Na fotografiji možete vidjeti i puno stojadina (zastava 101) koje ulivam, kad mi ostaje epoksi smola. Da se ne baca ....
A u pozadini su dizeli, koji su kombinacija plastike i novog srebra (alpake) odnosno mesinga.
Jer su fiati serije 813-0xx i 813-1xx različiti samo u obliki čela, pravio sam jih zajedno. Serija 813-0xx več je prošla skroz prvo pituranje, takodje dizeli.
Na dolnji fotografiji pa se opet vidi mercedesa seriju 711 sa aluminijastim čelom i kartonskim stranicama. Ovo če biti pramodel, koje če se ulivati u resinu. Bit če problema, jer je pravljen u merilu i je u stvari dosta dugačak. Največe dopušteno pomeranje od pravih mjera je kod mene 1 mm. To sam si zadao za cilj na početku i od toga ne odstupam. Naravno, mogu pogrešiti i za pola metra, a to znači da je bilo grešaka u nacrtu (pogrešne mjere) a ne u samom radu na modelu.
Izza njih su doma napravljena livena obrtna postolja za dizele, koji su več ofarbani i čekaju konačni design.
I na kraju još jednom dizeli, svi, koji su vozili u Sloveniji i još nisu tvorničko napravljeni. To znači 644 - španka ili macosa, 661 - kenedi, 661-4xx i 664 - regan. Kod nas su bile još 642 i 642 ali hvala bogu, Moko je napravio prave stvari i olakšao mi posao. Jenbache ču raditi slijedeče godine, jer se još zezam sa pravim pogonom, znači mehanikom.
Naravno da ču izraditi još 761 (prepravku Lime) i 666 (moja vlastita konstrukcija) za plavi voz, a mislim da i 663 - Karavelu, koja kod nas ni vozila, ali je kod vas prava carica. Tako malo, da vas nateram, da možete i sami nešto napraviti