Switch to full style
Post a reply

Herpa LT45

01 Apr 2014, 19:20

:B
ovo je bila moja sinoćnja avantura prerade jednog VW LT45 na FCS.
Zakaj avantura, evo pa ocjenite sami:
Attachments
1.JPG
1.JPG (30.6 KiB) Viewed 11300 times
2.JPG
2.JPG (36.52 KiB) Viewed 11300 times
3.JPG
3.JPG (53.54 KiB) Viewed 11300 times
4.JPG
4.JPG (41.07 KiB) Viewed 11300 times
5.JPG
5.JPG (36.19 KiB) Viewed 11300 times

Re: Herpa LT45

01 Apr 2014, 19:22

pa dalje;
Attachments
6.JPG
6.JPG (53.16 KiB) Viewed 11298 times
7.JPG
7.JPG (33.45 KiB) Viewed 11298 times
8.JPG
8.JPG (53.58 KiB) Viewed 11298 times
9.JPG
e tu sam bil ziher da mu kanta ne gine ali.....
9.JPG (46.09 KiB) Viewed 11298 times

Re: Herpa LT45

01 Apr 2014, 19:26

onda mi je sused Vule spominal da osovinu prilepim s donje strane na sjedala kaj mi je, moram priznat, bila totalno bez veze ideja, obzirom da je to i bil moj prvobitni plan koji je i dovel do toga da sam donji dio rame zrezal na 2 dela čime više taj prednji dio s kabinom i osovinom nije imal se za kaj držat ali.....
Attachments
1.JPG
1.JPG (74.87 KiB) Viewed 11297 times
2.JPG
2.JPG (39.1 KiB) Viewed 11297 times
3.JPG
3.JPG (43.25 KiB) Viewed 11297 times
4.JPG
4.JPG (43.87 KiB) Viewed 11297 times

Re: Herpa LT45

01 Apr 2014, 19:32

i, ciljna ravnina:

Eto ga, nekad vrijedi ić i na popravni pa kud puklo.

Sad mi je još ostalo finiširat sva 3 čitaj, ugradit prekidaće i reedkontakte (ok i skije na prednje osovine) tak da.... za vikend, ak ne prije, kreću i probne vožnjice.

PS; fala Vule,

PPS; kaj, jesam di spomenul da sam dužan :obscene-drinkingdrunk:
Attachments
5.JPG
5.JPG (42.05 KiB) Viewed 11296 times
6.JPG
6.JPG (43.54 KiB) Viewed 11296 times
7.JPG
7.JPG (37.51 KiB) Viewed 11296 times
8.JPG
8.JPG (164.27 KiB) Viewed 11296 times
9.JPG
9.JPG (181.36 KiB) Viewed 11296 times

Re: Herpa LT45

01 Apr 2014, 22:05

Htio sam ti na "neuspjehu" već napisati - svaka čast.

Nije uopće nemoguće doći u slijepu ulicu kod improvizacija,
i treba poštovati trud - pogotovo kad ne uspije.

No sada je ovo još bolje iz dva razloga.
Prvo što si to ipak riješio, a drugo što je to rješenje vjerojatno univerzalno za sve situacije.
Dakle, treba "napredovati" u konstrukciji prednjeg kraja prema gore -u kabinu.

U svakom slučaju :text-bravo:

Re: Herpa LT45

02 Apr 2014, 09:47

Heh da, neuspjeh, (ovo je početno bil tipičan primjer zakaj sam negdi spomenul da treba krenut od 1. osovine)

pa bil sam prilićno ziher da je to upravo to no, kak veliš, kod konstrukcija na "divlje" to se uvijek može dogodit i, iako je sam model bil jeftikaner, ipak mi je bilo žal ali; i ovaj slučaj je pokazal da nekad često puta treba i 2 put razmislit prije odustajanja.

Em, rješenje je malo nekonvencionalno ali bitan je rezultat, pogotovo kad ne smeta funkcionalnosti.

BTW, sljedeći projekt, nadam se, bit će neki "prigodni klupski model /bus, kamion" kojeg bum valjda uspel kupit na izložbi v Tehničkom :DROOL pa, ak niste krenuli s pripremom klupskih modelića, bilo bi vam zadnji cajt za to.

Re: Herpa LT45

02 Apr 2014, 11:53

robogovi4 wrote: BTW, sljedeći projekt, nadam se, bit će neki "prigodni klupski model /bus, kamion" kojeg bum valjda uspel kupit na izložbi v Tehničkom :DROOL pa, ak niste krenuli s pripremom klupskih modelića, bilo bi vam zadnji cajt za to.


Situacija je kompleksna, ali su naznake da ipak ide prema dobrome.

Stay tuned... ;)

Re: Herpa LT45

02 Apr 2014, 13:09

"Stay-am" ja stay-am i očekujem pozitivne novosti ipak, ak me nos ne vara, bit će to dobra izložba pa bi bila šteta da se tak nekaj ne odradi. Ne treba to bit neka ekskluziva, kakav mali prigodni kamionček, busić ili sl. i da po mogućnosti nije "kinez", ima i Herpa, Rietze itd. zgodnih modelića koji u nabavi nebi bili preskupi a osim toga, radije ću dat i malo više nofčića za neki bolji model nego siću za kineza i vjerojatno nisam jedini. (ok, vjerojatno su i Herpa i ..... negdje blizu Kine al ipak)

Re: Herpa LT45

02 Apr 2014, 21:16

:B

Evo, "sorgenkind" je danas završen do kraja.

Pri tom je utvrđeno da je "KKMPO" pogon od 20:1 (cca. 500 U/min pri 1.2V)
a: dovoljno jak za spomenuti model (ukupnu težinu modela trenutno neznam, nemam tak preciznu vagicu) , uglavnom, uzbrdice, kojih imam 2 i nisu baš tak niti blage, vozi bez da trepne,
b: sa spomenutim brojem obrtaja čak i sa malim 7mm kotačekima kakvi su na prikazanom LT modelu, prebrz, po mojoj procjeni, ako je brzina Fallerovog busa oko 70 km/h onda ovaj pići bar stotku (a to, i ak je od murije, previše je) daklem; ide nutra nekakav otpornik (možda čak kakav trimer) radi smanjenja brzine za bar 40-50%.

Nadalje, pokazalo se da, unatoć tome kaj je Conradov reedkontakt ugrađen po Fallerovoj uputi, na visini od cca. 5-6mm od ceste, isti ne reagira na Stopmagnete u cesti pa će izgleda morat za probu dobit oriđiđi Faller reed. (sam ga prvo moram nabavit)
Attachments
1.JPG
1.JPG (185 KiB) Viewed 11260 times
2.JPG
2.JPG (178.1 KiB) Viewed 11260 times
3.JPG
3.JPG (171.35 KiB) Viewed 11260 times
4.JPG
4.JPG (195.85 KiB) Viewed 11260 times

Re: Herpa LT45

02 Apr 2014, 21:46

Baš mi izgleda dobro taj tvoj model,
i odlična je prerada!
:text-bravo:

Pa činjenica da možemo konačno imati svoje vozne modele
a ne one koje nam nametnu je za :clap:

Još kada riješiš ovaj veliki prozirni tank sa crijevima :lol: ,

to je to! :handgestures-thumbup:
Post a reply