Switch to full style
Post a reply

Zašto se prljaju tračnice?

02 Sep 2012, 10:20

Da probamo udružiti znanje o prljanju tračnica?
Navest ću nekoliko svojih saznanja-
1. prašina iz zraka protiv koje se možemo boriti (donekle) svakodnevnim pokrivanjem.
2. masnoća od podmazivanja lokomotiva i osovina vagona, na koju se onda lijepi prašina. Nikako ne valja pretjerati sa podmazivanjem, bolje je manje!
3. Statički elektricitet koji se javlja trenjem kotača o tračnice (pogotovo u zavoju gdje jedna strana uvijek proklizava).
4. Loši plastični kotači (mekana plastika) još više izazivaju statički elektricitet pa je poželjno mijenjati ih za metalne.
:WR

Re: Zašto se prljaju tračnice?

02 Sep 2012, 11:35

Olična tema! :handgestures-thumbup:

Današnji vagoni ipak imaju svi metalne kotače, pa se na plastiku neću osvrtati...
U postotku, 50% svih problema na modernim modelima su... pogonske gumice!

One su izvor problema.
Uz još par razloga (consist i dr.), ameri (po defaultu :icon-mrgreen: ) skidaju osovine sa gumicama.
Preostalih 45% otpada na sloj oksida koji se na površini neminovno vremenom stvara.
Samo je 5% problema vezano uz prašinu i skoro nevjerojatno uprljanje masnoćama koje cure :lol:

Ja se ozbiljno spremam napraviti jedan cijeli vlak za čišćenje, jer je to nakon položene pruge,
najvažniji čimbenik normalne vožnje. :geek:

Re: Zašto se prljaju tračnice?

23 Jan 2013, 08:31

Ovo smo bili predstavili na bivšem free forumu, ali izgleda da smo taj post negdje zagubili u prijenosu :)

Kapova friška kupovina me podsjetila da to ispravimo

Jednostavan i efikasan pribor za čišćenje pruge

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kiH6qg6ruSw[/youtube]

Zapravo cijelu paletu proizvoda za čišćenje svaga.

Tidy Track™ Track and Rail Maintenance System
Post a reply