Ja sam zapravo pomalo u nevjerici i stalno očekujem da ćeš reći da me zezaš...
Pa ti si fakat jako dugo u digitalu, a ovo su - baš same osnove i početak...
Inače, čak niti dva ista dekodera ne garantiraju potpuno istu vožnju, jer su rijetko dva mehanizma
sa identičnim opterećenjima i brzinama.
Izuzetak je podešenje sa maksimalnim BEMF-om, koje to brojenjem (skoro) sve kompenzira.
CV1, odnosno samu adresu lokse uopće ne moraš unositi zajedno.
Ne vidim gdje je problem da svakoj posebno dodijeliš npr. adresu 5
Tada će obje voziti na toj adresi, 5, kada daš bilo koju komandu.
Isto tako, ne možeš nikako dodijeliti različite CV parametre dvjema loksama istovremeno, (osim u spec slučaju - PoM načinu, koje mora podržavati svaki dekoder).
Znači, moraju se programirati nezavisno, odnosno svaki posebno.
Logika kaže da bi trebalo krenuti od CV2, min brzine, pa CV5 max brzine, i podesiti ih da obje lokse voze isto na min i max brzini.
Pogledaj video koji sam ti prethodno dao.
Nakon toga, moraš ubrzanje CV3 i usporenje CV4, također maksimalno dobro pokušati upariti.
Opet pogledaj pažljivo video.
Namjerno sam tada tako vozio, da to maksimalno istaknem.
Ako su napredniji dekoderi, onda imaju mogućnost puno preciznije podešavanja brzine, po tablici, gdje se onda to može fino podesiti.
Mislim da je stvarno krajnje vrijeme da, kako kažu - RTFM
(znam da to nitko ne voli), i "primiš se posla".
I za MM - kako ga koristiti, i za dekodere, - kako ih podesiti/što sve mogu, i za barem osnovne CV-ove - što koji radi.
Odmah prva nagrada će ti biti da ti ispravnim podešavanjima dekodera, lokomotive neće jurcati po maketi kao autići na carrera pisti,
već će se ponašati kao umanjeni strojevi mase od 100-injak tona...