10 Mar 2015, 15:44
Bosphorus wrote:bubihž wrote:to šarafima fiksirane tračnice sa podloškama
To su čavlići/pribadače i ovdje služe da se oko njih provuče deblji konac i simulira poligonacija kontaktne mreže. Na poziciji svake pribadače bi onda trebali biti stupovi/portali/sajle za fiksiranje gornjeg voda.
Dobro je Bubi primjetio. Odlična ideja za poligonizaciju KM, solidno pošudrano, a onda šaka u oko!

Šarafima s podložnim pločicama je pričvrstio tračnice za podlogu.
12 Mar 2015, 03:02
Čitajući ovu temu teoretski sam se upoznao sam problematikom izrade kontaktne mreže. Vidim da se jako često rabi bakrena žica koja je ima neke svoje vizualne mane poput debljine i boje. S obzirom na pročitano imam par pitanja.
Zanima me da li je itko od vas pokušao napraviti gornji vod pomoću tanke čelične sajle ili možda žice za gitare i slične instrumente i koje su mane takvih materijala?
Ako je vod funkcionalan (mreža je pod naponom) kako se održava gornji vod u smislu brisanja prašine, skidanja oksida i savijanja u originalan položaj kad ga spiga pantograf?
Koliku kilometražu može podnijeti gornji vod s obzirom na materijal žice i pantografa lokomotive?
Pitam jer u G mjerilu ima dosta problema po pitanju gornjeg voda. Osim što izgleda predebelo probleme stvaraju snijeg i životinje, a o trenju i trošenju materijala da i ne pričam.
17 Mar 2015, 11:49
Žicu po kojoj klizi pantograf ne možeš raditi od licnate žice tj. žice koja je napravljena od više žičica namotanih u jednu.
Jer će se pantograf brzo potrošiti. Za LGB ti može posližiti bakrena žica od1,5 mm naravno kruta.
Ne treba te toliko brinuti potrošenost žice već pantografa.
Žica će ostati čista i u funkciji ako češ redovito voziti po njoj.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.