Switch to full style
Post a reply

Pozdrav ekipi

23 Jan 2014, 22:06

Ja sam Šime i potpuni sam amater sta se tice malih vlakova i svega vezano za njih. Zainteresiralo me to nedavno kad sam vidio prilog na HTV-u o Antunu Urbiću. Proucavam pravila i pojmove vezano za male vlakove te cu se obratiti vama, znalcima ako mi bude trebao savjet :)

Re: Pozdrav ekipi

23 Jan 2014, 23:42

Dobrodošao, druži se s nama, pitaj što te interesira! :WR

24 Jan 2014, 06:13

Dobro došao! :greetings-wavegreen: A,tek da vidiš maketu gosp. Urbića uživo... :shock: :lol:

24 Jan 2014, 07:48

Dobro nam došao, a bez srama možeš pitati što god te zanima. Ovdje će se uvijek naći netko tko je spreman odgovoriti i objasniti B:B

24 Jan 2014, 08:19

Dobro došao B:B

24 Jan 2014, 19:13

Damir wrote:Dobro došao! :greetings-wavegreen: A,tek da vidiš maketu gosp. Urbića uživo... :shock: :lol:

Hvala na lijepim željama :)
Pogledati ću maketu gospodina Urbića uživo. Moja "zamjerka" spomenutoj maketi (ako se to tako može uopće nazvati) jest da ne izgleda realno. Mislim, tračnice su postavljene na daske i to je više manje to. Vidio sam na snimci da je dio ukrašen brdima i šumama tako da vjerujem da je to privremeno stanje, tj. da gospodin uređuje malo po malo svoju maketu i da će na kraju izgledati ukrašena raznim realnim obilježijima koje se nalaze u prirodi. Pitam se koliko je do sada uložio u svoju maketu...
Kako se financira? Mislim, naplaćuje li kartu ili na neki način održava maketu ili sam ulaže u nju svoje novce? Na televiziji su rekli da ima zaposlene ljude koji rade na maketi.

24 Jan 2014, 19:19

Daco wrote:Dobrodošao, druži se s nama, pitaj što te interesira! :WR

Koliko košta jedna vaša prosječna maketa koju sta napravili? :)

24 Jan 2014, 19:31

simmeone wrote: