Switch to full style
Post a reply

Igor

24 Apr 2012, 20:04

Čitajući dosadašnja predstavljanja,većina se sa malim vlakovima susrela u djetinjstvu.Ja sam od malena zaljubljen u brodove (naravno sada radim u brodogradilištu),tako da sam već sa 7-8 godina počeo slagati modele brodova od plastike.Kasnije sam počeo sa drvenim modelima , neke i prema vlastitim nacrtima.Imali su vlastiti pogon i bili u plovnom stanju.Sada kada je moj sinčić u tim godinama,s obzirom da nema više one nekadašnje Narodne tehnike u kojima se moglo dosta toga nabaviti,počeo sam sa ovim hobijem u kojem se može naučiti jako puno.Počevši od rada u drvu,struji,a u doglednoj budućnosti i kompjuterizaciji.Imam sreće što sve to vrlo zanima moga sinčića,a uz njega naravno i ja uživam.Pozdrav svim vlakoljupcima.

Re: Igor

24 Apr 2012, 20:05

dobro nam dosao Igore, (neki trajekt za vlakove u 1:87) ?
...a joj kad cu prestat misliti na glas :oops:

Re: Igor

24 Apr 2012, 20:06

Piccolo, i ne znaš koliko si bio blizu sa brodom za prijevoz vlakova.Naime radio sam na takvoj jednoj preinaci.Prenosim citat:
Sredinom 2006. godine danska kompanija Hays Maritime naručila je preinaku trajekta za prijevoz vlakova Karl Carstensen u brod za offshore proizvodnju. Brod je izgradio njemački Howaldtswerke-Deutsche Werft 1986. godine.
Uklonjen je najveći dio nadgrađa, postojeće nastambe su ogoljene i započelo se s preinakama trupa. Tijekom preinake, vlasnik broda ušao je u joint venture s kompanijom iz Houstona specijaliziranom za offshore proizvodnju, Helix Energy Solutions, te je određena konačna namjena broda – jedinica za preradu nafte (floating production unit).
Brodogradilište je izgradilo cijeli novi trup oko postojećeg, uključujući i proširenje trupa po 5 m sa svake strane, te novu radnu palubu koja može podnijeti opterećenje nove opreme. Izgrađen je i novi blok nadgrađa koji može zadovoljiti potrebe većeg broja članova posade. Preinačen je pramac broda za smještaj dodatnih pramčanih porivnika za dinamičko pozicioniranje. Ugrađeno je ukupno 4000 tona novoga čelika, više od 250 tona novih cijevi i 155 km novih kabela.
Post a reply