It is currently 26 Nov 2024, 18:42

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
  Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Igor
PostPosted: 24 Apr 2012, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:12
Posts: 94
Location: Rijeka
Čitajući dosadašnja predstavljanja,većina se sa malim vlakovima susrela u djetinjstvu.Ja sam od malena zaljubljen u brodove (naravno sada radim u brodogradilištu),tako da sam već sa 7-8 godina počeo slagati modele brodova od plastike.Kasnije sam počeo sa drvenim modelima , neke i prema vlastitim nacrtima.Imali su vlastiti pogon i bili u plovnom stanju.Sada kada je moj sinčić u tim godinama,s obzirom da nema više one nekadašnje Narodne tehnike u kojima se moglo dosta toga nabaviti,počeo sam sa ovim hobijem u kojem se može naučiti jako puno.Počevši od rada u drvu,struji,a u doglednoj budućnosti i kompjuterizaciji.Imam sreće što sve to vrlo zanima moga sinčića,a uz njega naravno i ja uživam.Pozdrav svim vlakoljupcima.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igor
PostPosted: 24 Apr 2012, 20:05 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
dobro nam dosao Igore, (neki trajekt za vlakove u 1:87) ?
...a joj kad cu prestat misliti na glas :oops:

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Igor
PostPosted: 24 Apr 2012, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:12
Posts: 94
Location: Rijeka
Piccolo, i ne znaš koliko si bio blizu sa brodom za prijevoz vlakova.Naime radio sam na takvoj jednoj preinaci.Prenosim citat:
Sredinom 2006. godine danska kompanija Hays Maritime naručila je preinaku trajekta za prijevoz vlakova Karl Carstensen u brod za offshore proizvodnju. Brod je izgradio njemački Howaldtswerke-Deutsche Werft 1986. godine.
Uklonjen je najveći dio nadgrađa, postojeće nastambe su ogoljene i započelo se s preinakama trupa. Tijekom preinake, vlasnik broda ušao je u joint venture s kompanijom iz Houstona specijaliziranom za offshore proizvodnju, Helix Energy Solutions, te je određena konačna namjena broda – jedinica za preradu nafte (floating production unit).
Brodogradilište je izgradilo cijeli novi trup oko postojećeg, uključujući i proširenje trupa po 5 m sa svake strane, te novu radnu palubu koja može podnijeti opterećenje nove opreme. Izgrađen je i novi blok nadgrađa koji može zadovoljiti potrebe većeg broja članova posade. Preinačen je pramac broda za smještaj dodatnih pramčanih porivnika za dinamičko pozicioniranje. Ugrađeno je ukupno 4000 tona novoga čelika, više od 250 tona novih cijevi i 155 km novih kabela.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .