Kad sam one davne godine od Borne, (ma sigurno ga znadete), čuo da se priprema izložba željezničkih maketa u zagrebačkom Tehničkom muzeju, odlučio sam se da i ja napravim i izložim jednu umo-rukotvorinu. Iako sam do tada uglavnom sakupljao H0, (Mehanotehnika I poneki Piko), “svrbjelo” me da napravim nešto što drugi neće pokazati. Još davno prije te odluke susretao sam se u mojim brojnim izletima u Budimpeštu, sa DDR-ovim TT modelima i ta mi se veličina neobično svidjela: manje od H0, a ipak osjetno veće od N-a. Maketa je bila “standardne” veličine od 120 x 240 cm: kažem “standardne” jer to je bila uobičajena veličina iverica i panel ploča, pa su skoro i svi ostali maketaši radili u tim razmjerima. Jedina razlika: ja sam u tome mogao pokazati daleko više, a makar i nije bilo JŽ modela, ipak su to bila Europska vozila; nama daleko bliža od Izolinih “amerikanaca”. Puno je vremena od tada prošlo, spremamo se za 45 obljetnicu u onom istom Muzeju. Ja sam u međuvremenu promijenio i zemlju boravišta, postao ne samo maketar već i modelar, ali simpatija za TT je ostala. Danas nemam niti DDR lokomotiva, niti vagona: moj vozni park su HŽ lokomotive od “Kennedija” i „Ličanke” do Jenbacha i 2044, moji vagoni su HŽ uključujući i stare Baatove, a i jedan ponosni “Mađar” (6110) krasi vlastoručne unikate. Preostalo je pripremiti se za izložbu i ja sam se odlučio i ovaj puta pokazati TT ! Jedino će ovaj puta biti modularna maketa sa 8 do 10 modula veličine 50 x 100 cm. Do svibnja je ostalo taman toliko vremena da bih ovaj projekat mogao i završiti, (daj Bože zdravlja), a dva modula su već odmakla u izradi pa se nadam da ću i ostale završiti na vrijeme. Epoha koju želim obraditi i prikazati je početak nastajanja Hrvatskih Željeznica, dakle početak devedesetih.
Ukoliko vas ova tema zanima, rado ću sukcesivno objaviti slike i komentare, onako kako će moduli nastajati i maketa dobivati konačni izgled.
Radovi u garaži nekih dva mjeseca prije izložbe. (One prve, razumije se!)
Dok je jedan modul gotovo završen, ulaz u buduću stanicu tek dobiva konture.
Naravno i ulazni signal lijevo na slici, (nije još fiksiran), je napravljen prema uzoru na HŽ.
"Zagorec" na ulazu u stanicu.