Pozdrav,
nakon dugog vremena sam pripremio kako preraditi Kenedy-ja sa boljim motorom,kardanima,zamašnjak itd.
A ova verzija je sa IG (igarashi) motorom kojega upotrebljava Mehano u Prestige seriji.
prvo je treba izglodati mesto de stane kontakt za motor
Attachment:
0001.JPG [ 528.76 KiB | Viewed 12443 times ]
druga faza je bila izraditi zamašnjake
Attachment:
0002.JPG [ 373.53 KiB | Viewed 12443 times ]
sklopljeni zamašnjaki i centrirani
Attachment:
0003.JPG [ 359.32 KiB | Viewed 12443 times ]
onda je trebalo skratit osovine na motoru,tu moram napomeniti da je važan svaki milimetar rezanja
jer inače ja sve na tesno
Attachment:
0004.JPG [ 366.44 KiB | Viewed 12443 times ]
i sastavljen motor
Attachment:
0005.JPG [ 434.64 KiB | Viewed 12443 times ]
onda sam zamenio puž u postulju jer je orginalan slabije kvalitete,taj je uzet od TGV-ja
Attachment:
0006.JPG [ 458.29 KiB | Viewed 12443 times ]
onda je još trebalo zalagati na osovini podloške da ne šeta puž levo i desno
Attachment:
0007.JPG [ 430.37 KiB | Viewed 12443 times ]
te je trebalo priredit kardane na dužinu,ti su isto od Mehana,za pušo jednostavo upotrebljavam palčice
za čiščenje ušiju koje se mogu svugda nabavit,te su jako dobre po meri jer paše unutra odrazan kardan,
na tej način se može kardan skratit ili produžit na koju meru ga trebaš,za fiksiranje je dosta mala kap
kontaktog ljepila (superkleber)
Attachment:
0008.JPG [ 392.38 KiB | Viewed 12443 times ]
treba i priredit malo i nosače kardana jer kako sam več napisao da je važan svaki milimetar
Attachment:
0009.JPG [ 348.37 KiB | Viewed 12443 times ]
i za kraj gotov novi motorni dio za Kenedy-ja
Attachment:
0010.JPG [ 443.42 KiB | Viewed 12443 times ]
Več sam i testirao kako vozi sa novom motorizacijom,moram reč da sam jako zadovoljan sa preradom!
Kada ču ga i digitalizirat i ugradit zvučnik te led diode ču i to objavit do tada
Ljep pozdrav Sini