Switch to full style
Post a reply

Poslovnost za 10

06 Dec 2013, 19:32

Prije otprilike 40-tak dana Lenz-ov mi je upravljač LH100 - umro ...
Totalno. Mrtav mrtav ...
H0modelar je, nakon detaljnog pregleda, zaključio da bi bilo dobro poslati im ga poštom u Njemačku
Jer se po instrumentu (i iskustvu) nije moglo skužiti je li uopće išta krepalo,
a daljnje ispitivanje je bilo malo prepipkavo za takvu ne baš jefinu spravicu.

I sad :think:
Ako pošaljem, a oni poprave, mogu mi napisati račun na puuuno eurića
i tko će znati jesu li me možda smuljali ili je kvar stvarno postojao ...
Ili pak mogu mi reći da se popraviti nemre ili ne ispalti pa im moj upravljač ostane ...
i tako zbrijem još par teorija zavjere ...

prošlo tako 30-tak dana od kada su mi javili da im je upravljač stigao u centralu i da će se javiti ...
Ja već zaboravio i prekrižio stvarčicu.
Kombinirao sam gdje da kupim drugu,
i kako da prođem što jeftinije jer novi košta oko 150 € ...

Kad ono ... danas poštar donese paket iz Lenza ...
Popravljeno
:o
i košta 0,00 €
:o :o :o :o :o , :o :o
Kažu: Electronic bug ...

Screen Shot 2013-12-06 at 19.28.40.png
Screen Shot 2013-12-06 at 19.28.40.png (220.01 KiB) Viewed 13316 times


Poštenje na koje se očito moramo početi navikavati jer tako se to radi kad ti je stalo do kupca ...

Re: Poslovnost za 10

06 Dec 2013, 19:55

Srednjoeuropska uljudnost koja pomalo nestaje , nažalost .

Re: Poslovnost za 10

06 Dec 2013, 20:36

Pozdrav,

e ovo je lepa gesta jedne firme da ti popreve za badava tvoju stvar koju si več skupo platio.
Tako se je meni desilo sa prvim Lokprogramerom od ESU-ja jednostavno ckel,
ništa drugo kontaktiral sam Brankoja u Moko i neka ga pošaljem,a u bit je
da je bio stariji model kojega več nerade nekoliko godina.Javi meni Branko da
ne može več dobit čip koji je crkel.Odlučili da kupimo novega,i evo ti vrabca jednog
dana ca.nakon 3 meseca lokprogramer popravljen.U međuvramenu smo nabavili novog.
I stvarno dobim ti ja taj stariji natrag i probam radi,super,a račun za popravak 30€,
komplet za poštu,popravak,čip,i pakovanje sim i tam.Na kraju krajeva sam jako bio zadovoljan
da su ga uopče popravili u ESU-ju i da nije koštalo jako puno,nego normalna cena koje
čovek očekiva za takav popravak,zato obojicama svaka čast da ste ga zrihtali.

LP Sini

Re: Poslovnost za 10

06 Dec 2013, 20:38

Meni se isto dogodilo sa Roco MM.
Andrej ga je ispitao i sve je kako treba,ali neće pokretati lokse ustvari ništa neće.
Potom ga je Andrej spojio na svoju home made DCC centralu i radi kao da nije ništa,ali Roco centralu niti jednu ne prihvaća kao master već kao slave naravno uz obavezno ukopčani još jedan maus kao master.

Btw.svaka čast Njemcima... :B

Re: Poslovnost za 10

06 Dec 2013, 21:52

I ja imam neka dobra iskustva sa Njemcima...Prije nekoliko vremena, ja naručim kod Symobe kinematike, kad mi oni ljepo to šalju, bez da bi platio i jedan cent!!! :shock: :shock: U paketiču je bio račun i njihovi podaci bankovnog računa, na kojeg bi bilo poželjno uplatiti u roku od 10 dana, a naručeni material več kod mene doma... :clap: :clap: :clap: Normalno da sam to platio u tom roku... ;) Ali prema razgovorima s drugim modelarima saznao sam, da je takav način poslovanja vrlo rijedak slučaj. Posebno sa Njemcima...

Re: Poslovnost za 10

07 Dec 2013, 09:41

Moj slucaj s Fallerom isto dokazuje poslovnost.
U K&K u Grazu sam kupio Faller Car System kamioncic koji je bio na popustu, ali kad sam dosao doma - nista. Ne mogu ga napuniti a i ispravljac ne daje napon veci od 1V. Posaljem mail u K&K, a oni mail Falleru i meni cc. Kazu posalji kamion i punjac.
Nakon mjesec ili malo vise eto paketic i isto racun na 0 eura.
Ugradili novu bateriju i poslali novi punjac.
Znam da ovo spada u garanciju, ali svejedno odradjeno fer i korektno.

Re: Poslovnost za 10

07 Dec 2013, 10:56

Stvarno me užasno veseli da nisam usamljen u svom iskustvu
te da je takva pozitivna poslovnost stvarnost
:dance:

Re: Poslovnost za 10

10 Dec 2013, 20:47

Ja sam imao dobra iskustva sa Lenzom i u počecima digitalije.

Zapeo sam na Rocovom ICE1 sa "zvukom" i uredno su se javili i pokušali pomoći.
Stvar sam riješio i to dobro zapamtio, tako da sam se nekako i nadao happy endu.

Kažu, da nije bitna marka uređaja, već tko stoji sa supportom iza njega... D-)

U svakom slučaju, baš mi je drago da je i ovaj puta sve dobro završilo :obscene-drinkingcheers:

Re: Poslovnost za 10

16 Dec 2013, 18:32

Još jedno pozitivno iskustvo sa Njemcima. Preko e-Bay sam nešto kupio. Iznos poštarine za SLO je bilo navedeno, da je 18€. Ja naručim, i platim sveokupno (material + troškove slanja!)preko PayPal-a. Kad ono: Dobijam povratnu informaciju od prodavača i od PayPal-a, da mi je bilo vračeno na račun 12€, pošto je prodavač našao jeftiniji način slanja... :clap: :clap: :clap: :text-bravo: Izgleda, da još uvijek ima poštenih ljudi na svijetu... :bow-yellow:
Post a reply