KAd sam sve posložio odlučio sam nakon 5-6 sati rada uzeti pauzu. Na bočnim stranicama duplofanom su pričvršćeni utezi s pijeskom koje je montirao prijašnji vlasnik. (idealno za švercanje )
rastavljanje 12.jpg (176.45 KiB) Viewed 9337 times
Prašina koja se uvukla između najfinih detalja bilo je problem očistitialkoholm i krpom pa sam zato uzeo škaf stavio u njega toplu vodu i alkohol (za pranje stakla) te zagnjurio bojler da se ta prljavština razgradi. Nakon što je ostao potopljen neko vrijeme uzeo sam kist i njime ispirao prljavštinu između zakovica, ručki, bridova...
rastavljanje 13.jpg (207.23 KiB) Viewed 9337 times
Ovdje se jasno vidi kako je izveden zvuk. Zvučnik je rastopljenom plastikom zaprtvljen na okno od utega. Sam zvuk u smislu tematike je jako zanimljiv, no zvučnik stvara šumove i tonove koji postanu iritantni nakon nekog vremena.
rastavljanje 14.jpg (208.21 KiB) Viewed 9337 times
Postolja su u potpunosti rastavljena i očišćena od stare masti i prljavštine. Na slici se vide kontaktni pinovi koji nisu jako istrošeni i nije im potrebna zamjena, ali zato vratiti ih u cijev i zatim položiti osovinu je dug posao, u ovom slučaju x 2.
rastavljanje 15.jpg (207.05 KiB) Viewed 9337 times
Kod duže vožnje motor se zagrije i tovatna mast što vrtnjom osovina, što toplinom "slijeva" se na dno (gubi toplinu) u kadicu ( Slike podvozja ) u kojoj se opet putem zupčanika penje prema pužnom prijenosu. Na taj način se redovito podmazuje i malo hladi. To su neki od razloga zašto lokomotiva ima tihu i konstatnu vožnju neovisnu o njenoj brzini i opterečenju.
Nakon što sam odstranio sve što je iziskivalo neku vrstu posla ostao je samo ovaj "levitirajući" okvir kojeg sam na kraju zamjenio novim kako bi se nanovo moglo napraviti adekvatno ozvučenje po pravilima H0 modelara.
rastavljanje okvir.jpg (161.38 KiB) Viewed 9335 times