Nakon punih 20 godina grijač u lokomotivi je dotrajao. Bilo je potrebno nabaviti novi koji sam kupio preko ebay-a. Čovjek od kojeg sam ga kupio svoju je novu lokomotivu odlučio digitalizirati i ugradit pulsirajuči generator, a tvornički ugrađeni grijač je ponudio na prodaju.
Faze popravka:
Maleticu je bilo potrebno izvrnuti naopačke kako bi je bilo praktičnije rastaviti.
Nakon što sam je učvrstio trebalo je odvrnuti vijke ispod karoserije. Žutim i crvenim strelicama su označeni vijci.
Slika 1.
Slika 2.
Osim ispod kabine i uzduž parnog kotla sa donje strane postoje 4 vijka koja se moraju odvrnuti.
Osim sa donje strane (10) ima jedan vijak i sa gornje strane koji treba odvrnuti kako bi mogli odvojiti parni kotao sa spremnicima.
Sa ploče je potrebno otkopčati žice generatora dima. Sivi priključci su od motora u postoljima.
Dimnjak u kojem se nalazi grijač potrebno je odvrnuti obrnuto od kazaljke na satu i podići ga.
Usporedba starog i novog grijača. Lijevi - stari, desni - novi
Kod ugradnje novog grijača bilo je potrebno provuči žice pa sam kao alat koristio kiruršku stezaljku za šivanje.
Kad sam već lokomotivu rastavio u cijelosti odlučio sam tom prilikom i podmazati dijelove postolja koji se ne mogu izvana.
I naravno potvrda da je generator ispravno ugrađen.
Sada je spremna za nove vožnje (izložbe).