Proizvođač: Waggon Union
Godina proizvodnje: 1984
Brojčane oznaka i serija vagona:
33 80 D-TOUAX 2744 012 - 6 Habiins
Domicilni kolodvor: Frankfurt Am Main Hgbf
Dodatni info: Podružnica švicarskog Danzasa Cargowaggon polovicom 80-tih kupuje 100 novih Habisa koje je proizvodio Waggon Union iz Siegena, osim Cargowaggona, tvornica automobila BMW Steyr je također kupila iste Habiinse, ali u bijeloj boji, ali BMW ih nije nešto dugo koristio pa ih je preuzeo Cargowaggon. BMW-ova reklama i logo su bili uklonjeni, tako što je vagon ostao u goloj bijeloj boji. Vagoni su napravljeni tako da iz njemačke trajektom mogu u Švedsku, kako je linija Maschen - Malmo otvorena, potreba za trajektom nije bila više potrebna. Polovicom 80-tih ili početkom 90-tih godina navedene vagone je uzeo u najam njemački iznajmljivač vagona Eisenbahn-Verkehrsmittel AG (EVA) (danas VTG AG) te su imali svoj domicilni kolodvor Brühl Ost. Od polovice 2000-tih godina je navedene vagone u najam uzeo i ÖBB.
Cargowaggon je prodan 1999 godine američkom konglomeratu General Electricu, nakon spajanja Cargowaggon sa GE-om firma mjenja naziv u GE Capital Rail Services, ali Cargowaggon logo i dalje ostaje.
U rujnu 2015 godine, General Electric je prodan, a vagone je od GE-a preuzeo francuski iznajmljivač vagona Touax.
Slike navedenih varijanta vagona: Cargowaggon
BMW varijanta.
Da netko ne bi rekao da je vagon samo tako prefarban, evo kako je izgledao u originalnom bojanju, ali nažalost njegov pravi primjerak sam jednom našao na internetu ali danima sam tražio tu sliku i nisam ju našao, očito je photobucket 'pojeo' fotku.
Prema listici, u vagonima su bile daske iz Pteníja, Česka za Solun (luka), Grčka.