Zasigurno svatko od nas ljubitelja željeznice, ima svoju najmiliju lokomotivu, ili čak nekoliko njih. Niti ja nisam drugačiji i od HŽ lokomotiva za meine je 2044 broj jedan. Čak i danas, poslije toliko godina koliko se znademo ona i ja, kod svakog novog susreta zadrhte moja prsa u ritmu njenog motora. Zato nije ni čudno da sam se još prije pet, šest godina odlučio da jednu sagradim u „nuli“. Ideja je zapravo bila da ju predstavim na izložbi u Tehničkom muzeju u povodu 40-godišnjice Kluba, ali što zbog vremena, što zbog investicija, na izložbu sam donio damo sanduk lokomotive. Za 45-godišnjicu predstavio sam ju kompletnu, nedostaju samo svjetla, a i ta će uskoro biti gotova.
Lokomotiva je u potpunosti djelo mojih ruku; jedino su okretna postolja sa motorima preuzeta iz jedne Atlasove SD-45. Sve je izrađeno glodanjem polistirenskih ploča različite debljine, dok se u donjem postroju nalaze i polistirenski profili.
Sanduk lokomotive u stanju kako je prikazan na izložbi u Teh. Muzeju
Attachment:
2044nula.jpg [ 114.62 KiB | Viewed 6944 times ]
Već završena 2044 onako kako je prikazana na izložbi na GK Zagreb.
Attachment:
zes 2014-09-03.jpg [ 73.07 KiB | Viewed 6944 times ]
Detalj kabine
Attachment:
zes 2014-09-03 18.jpg [ 103.94 KiB | Viewed 6944 times ]
Pogled sprijeda
Attachment:
zes 2014-09-03 19.jpg [ 180.14 KiB | Viewed 6944 times ]
Okretna postolja Atlas, sve ostalo vlastita izrada.
Attachment:
zes2044dolje.jpg [ 51.91 KiB | Viewed 6944 times ]