Thalis-4341 wrote:
Nadam se najboljem ishodu za tebe. Dečki su u muzeju imali ispadanja. Na postolju čije su osovine bile
svega 30cm jedna od druge. Pošto nije bio mjesta za ogibljenja napravili su da se okvir postolja prilagođava
tj. da "diše". Tako su dobili da svaka osovina na postolju prati tračnice. Sretno dalje, pratim svakako.
Nisam radio nikad svoje nažslost ali sam puno pričao sa dečkima koji su radili,
pa prenosim samo njihova iskustva i svoja zapažanja
Bok Thalis, koja sreća da sam još budan pa ću ti odmah odgovoriti. Za "ausglajsanje" ima puno razloga za koje vjerujem da sam ako ne sve onda barem neke predvidio. Relativno veliki kotači, visoka "flanša" (koja i nije standardna), težina lokse (oko 350 kg, ako ne i malo više), razmak osovina 600mm, površina kotača koja će ležati na tračnicama 28mm. Sve to zajedno bi trebalo eliminirati "ausglajs". 600mm između osovina traži i dosta veliki radijus u zavojima, nekih 7,2 m. Na kraju krajeva podatke o "grosse" vrtnoj sakupljam više godina ali ni to mi nije garancija da ću uspjeti 100%. Osim ostalih inih muka (ali slatkih) muči me odabir tračnica. Bit će "flahhajzel" ali se ne mogu odlučiti 30x10mm ili 12x20-25mm.
I na kraju, ako si zainteresiran za praćenje projekta iz bliza bumo se dogovorili za prikaz. Negdje u proljeće.
Do tada LP