. . . Jutro Daco. Nakon jedne rate čorke evo me forumu uz
i pljugu. I
, u "nijema tema" komentar. Znam da skoro pa nitko od Vas nije se bavio sa nečime u ovom mjerilu. Ali isto tako znam da bi mnogi željeli i početi. Pa sam zato uz sve moje ostale obaveze i samog projekta "grosse gartenbahn" odlučio sve podijeliti to sa Vama. To ti otkriva i tema od samog početka. Vidim da je ipak pregledavana dosta puta pa po tom zaključujem da postoji neki interes. Je da se tu i tamo već sada nađem u nekom čošku, je da sklapam i rastavljam ali kako ne postoji neki razrađeni plan gradnje onda je to sve normalno, praćeno sa ipak nekakvim napredkom. Vodim strogu evidenciju koliko me sve košta. Skupo je ali može biti i jeftinije ako se samo malo potrudiš. Potreban je metal obradni mašinski park ali ni to nije neriješivo.
Primjera radi navest ću jučer stečeno iskustvo. U jednom prijašnjem postu bilo je pitanje kako "spojiti" kotače, lančanike sa osovinom. Preferirao sam spoj sa "kajlom" a da bi to sam izveo trebao sam kupiti nešto što se naziva "provlakač". Čelična štangica sa jedne strane rezno nazubljena. Cijena 1800 hrkića. Odmah mi se činilo preskupo. I tako sam uz pomoć frenda stupio u kontakt sa čovjekom koji se baš bavi sa obradom metala. Na četiri lančanika provrt rupe na fi 19, na 10 lančanika i 4 kotača utor za kajlu naplatit će mi 500 hrkića. Dakle velika razlika.
Drugim riječima tema je nastala za poticanje i drugih na sličan projekt. Izmjena pitanja, podataka, iskustva, savjeta. Eto, malo sam i razočaran da se ni jedan Dr. "Grosse Spur" nije oglasio. Ok, možda i nisu toliko na forumu.