ako je sve složeno prema standardu nema nikakve ratzlike za vožnju. Tamo gdje ima puno pruge uglavnom se koriste standardni pravokutni čelični profili koji su većinom vareni za metalne pragove. Tamo gdje se želi napreviti potpuni vizualni dojam realnosti(kao npr. Raka) koriste se pravi hrastovi impregnirani pragovi i pravi umanjeni šinski profil i pripadajuća pričvrsna oprema.
Razlika je velika u cijeni i vremenu izgradnje, a osim toga "prava" pruga u slučaju iskliznuća može jako oštetiti ovjes vozila zbog stršeće pričvrsne opreme, pa se to izbjegava tamo gdje se puno vozi jer se većinom radi o jako skupim i osjetljivim vozilima.
Pa koriste se bar 3 razne dimenzije. Mi radimo sa 8x16, a u Grazu imaju 8x20, dok će u Mariboru čini mi se koristiti 10x20. Sve to hoda dobro samo je razlika u nosivosti kao i na pravoj željeznici. Ovisi kakva je podloga i šta se i koliko misli po pruzi voziti.
Dampfspektakel 2015 Plochingen / 5 inch & 7 inch live-steam railway | Dampfbahn Tv
Dampfbahn Tv
Datum objavljivanja: 13. ruj 2015.
Einblicke in das Dampfspektakel 2015 am 05. und 06.09.2015 in Plochingen bei den Dampfbahnern Plochingen. Die Orginaltonspur des Feuerwerks konnte Aufgrund eines Konflikts mit der GEMA nicht benutzt werden.
Thalis-4341 wrote:U raki koriste tračnice u mjerilu, a u Grazu šipke pravokutnog presjeka. Dali stvar isto funkcionira ili ima razlike??? I dali znate gdje je ekipa iz Rake nabavila tračnice u mjerilu???
Cijenovno je bitna razlika koristi pravokutni profil. Praktički neusporedivo. Ali što se tiće same vožnje ništa bitno ne utjeće.