Switch to full style
Post a reply

Njemačke diesel lokomotive Ep. i, II i III

07 May 2012, 08:34

DB Kof 333

Već za vrijeme druge epohe i uprave DRG postojale su diesel manevarske lokomotive tipa Kof I (39ks/28,7 Kw) i
Kof II (149ks/ 110 Kw) koje su bile raspoređene na malim ili srednje velikim željezničkim postajama.
Nakon WW II dolaskom novih i većih vagona povećao se i teret tako da su ova dva tipa manevarki kasirane.
Krajem 1950-tih uprava DB daje proizvesti snažnije manevarke,a radi se o Kof III (250Ks/184Kw).

Image

Iz ove serije manevarki proizlazi čitav niz podserija od 331,332,333-335 koje se osim vizualnog izgleda
sve redom razlikuju s motorima i prijenosom. Da bi srezala troškove osoblja uprava DB eksperimentira
uvođenjem radio navođenja u ovaj tip manevarki,ali i druge tipove jer su inače dva čovjeka morala raditi
na svakom stroju. Kof manevarke tipa 331 i 332 su kasirane sredinom 1990-tih godina,a 333 i 335
još su uvijek aktivne neke sa radio navođenjem,a neke sa posadom.

- Proizvođač: Gmeinder,Jung,Windhoff,Orenstein & Koppel
- Godina proizvodnje: 1959-1965
- Raspored osovina: B
- Dužina preko odbojnika: 7830 mm
- Radna težina: 22 t
- Max brzina: 45 km/h


Model Roco:

Image

Model je lijepo dizajniran,motor pri vožnji nije bučan,a cijeli model je napravljen od metalne legure.
Minus u cijeloj toj priči je što model ima samo imitaciju svjetala i što nema predviđeno na bandažama za umetanje gumica.
Ukupna ocijena ovog Roco modela je 4!

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

07 May 2012, 09:19

Budući da ima samo 2 osovine, primjenom gumice(ca) kontakt sa prugom bi bio preslab, pogotovo bi problema bilo na skretnicama! Eventualno bi se ugradnjom (ružnih) klizača to riješilo.... :snooty:

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

07 May 2012, 09:24

Bar na jednoj i to širine vlasi kose samo da ne proklizuje kad joj zakačiš 5 vagončića :(

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

07 May 2012, 09:31

Damir wrote:Bar na jednoj i to širine vlasi kose samo da ne proklizuje kad joj zakačiš 5 vagončića :(


A sad bi i ti svašta :whistle:
Nabavi jednu pa ćeš vidjeti da neću imati problema s njom :greetings-wavegreen:

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

08 May 2012, 09:01

DRG WR 200 B 14 - DR V 20 -DB 270

Ova lokomotiva za manevriranje proizvedena je kasnih 1930 tih godina za potrebe DRG uprave.
Pojašnjenje oznaka: W wehrmachtslokomotive R regelspur, sa 200 Ks B raspored kotača i 14 tona.

Image

Ukupno ih je proizvedeno 129 komada,a poslije WW II preostalo ih je samo 23 komada. 4 komada pod upravom DR oznake DR V 20,a
sve ostale pod upravom DB gdje dobivaju oznaku DB 270 te su nastavile svojim radom
sve do 1979 godine kada su otpisane.

Image

- Godina proizvodnje: 1939
- Proizvođač: BMAG,Deutz i Gmeinder
- Dužina preko odbojnika: 8 000 mm
- Radna težina: 26-27 t
- Max brzina: 55 km/h


Model Lima:

Image

Model je vlasništvo DPŽ-a " Štacion" kod mene je na čuvanju tako da mi je zadatak i voditi brigu o njemu.
Iz prve ruke kao plus za ovaj model bi dao za veoma tihi rad motora,a sve ostalo je minus: dizajn preigračkast,jeftin materijal (plastika) itd.
Pošto je to ipak Lima,a ne Roco ili netko drugi od vodećih proizvođača ocjena će ipak biti veoma zadovoljavajuća 3!

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

10 May 2012, 07:52

DB V60

Početkom 1950-tih godina Njemačke savezne željeznice DB počinju razvijati ideju o proizvodnji diesel lokomotiva
tipa V60 zbog tada nedostatka el.lokomotiva za manevriranje.1956 god. izlazi prva serija od 275 lokomotiva iz pogona
Krupp-Maffei,MAK,Henschel koje su imale Maybach GTO6 motor i mjenjač sa 3 stupnja prijenosa.

Image

Tjekom godina izgradnje uključile su i druge tvrtke u proizvodnju pa ovaj tip lokomotive ima
i šaroliku lepezu motora drugih marki kao npr. Deutz,Daimler-Benz,a i 2 stupanjske prijenose.
Tako da su se kasnije ove lokomotive drugačije i klasificirale kao DB 360,363,365.
Kroz godine djelovanja ovih lokomotiva one su se stalno usavršavale što se tiče mehanike i prijenosa,a 1980-tih god
radi smanjenja osoblja podvrgnute su i radio navođenju. Tako biva sve do 2003 god kada je radio navođenje ukinuto.
Mnoge lokomotive ovoga tipa su završile i u zemljama kao što su: Alžir,Belgija,Jugoslavija,Grčka,Turska i Izrael
gdije su mnoge od njih još u aktivnoj službi.
Lokomotiva DB V 60 150 bila je smještena u muzeju željeznice i transporta u Nurnbergu gdije je izgorijela
17.10.2005 u velikom požaru sa još osamnaest lokomotiva raznih tipova.

- Proizvođač: MAK (382)-Henschel (252)-Krauss-Maffei (151)-Jung (51)-MF Eshlingen (36)-Kloeckner-Deutz (27)-Gmeinder (3)
- Godina proizvodnje: 1956-1964
- Raspored osovina: C
- Dužina preko odbojnika: 10 450 mm
- Radna težina Od 48,3-53,0 t
- Max brzina: 60 km/h

Model Roco:

Image

Izuzetno lijep i kvalitetno izrađen model koji se odlikuje mnogim sitnim detaljima i tihim radom motora.
Za ovaj model Roco dobiva čistu 5-ticu!

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

26 Sep 2012, 02:33

Obzirom da sam sada i ja vlasnik jedne takove lokomotive moram se malo nadovezati na sinovo izlaganje. Jedino sto bi ja Roco-u dao cistu desetku za taj model. Uistinu je napravljena perfektno. Uz lokomotivu se dobiva dosta i rezervnih djelova ponajvise rukohvata. A i ta loksa ima svoju web stranicu sa svemogucim podatcima

Die V 60 der DB

nadam se samo da ponavljam vec nesto receno

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

26 Sep 2012, 06:37

USKORO-VEOMA USKORO ako Bog da nastavljam recenzije tip-model!
Odavno nisam ništa smjestio u svoju kolekciju paaa...bilo bi vrijeme,kaj ne :lol:

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

26 Sep 2012, 07:46

Bolje da si ti to rekao - nego mi... :whistle:

Stvarno je to falilo.
Meni je to onako, krasno štivo za opuštanje... :DREAMY

Re: Njemačke diesel lokomotive epohe i,II i III

11 Mar 2013, 15:17

DB VT 95,9

Nama poznatiji kao Šinobus,a u Njemačkoj Uerdinger motorni vlak.
Konkretno, VT 95 (kasnije klasa 795 ) i VT 98 (kasnije 798 serija ) je prevozio putnike u međumjesnom prometu.
Proizvodio se u dva navrata između 1950 i 1958.godine pri čemu je izgrađeno čak 3306 komada ovih vozila.
Prvi šinobusi se razlikuju od ovih kasnije po tome što imaju iznad strojovođe dva okna kao panoramski krov i
nemaju treće svijetlo,a i po pogonskim motorima.
Ovih vozila Njemci se rado sjećaju kao jednu vrstu simpatičnih autobusa na pruzi samo sa više vibracija i buke od onih na kotačima. ;)
U Njemačkoj pod upravom DB su službeno umirovljeni od 1983-2000.godine,ali još ih koriste neke privatne tvrtke.
Mnogo jedinica DB VT 95 se nalazi po mnogim Njemačkim muzejima koje su i dalje aktivne u smislu
vožnje povijesnih vlakova.

Veoma je bitno napomenuti da su bile isporučivane i slijedećim zemljama:
Jugoslavija,Austrija,Luxemburg,Španjolska,Velika Britanija,Turska,Portugal,Nizozemska,Urugvaj i Mexico.

-Proizvođač:Waggonfabrik Uerdingenu,Rathgeber,Orion,Lüttgens,Donauwörth,MAN
-Konfiguracija: A1
-Duljina preko odbojnika: 10650-13298 mm
-Težina: 11,5 do 13,9 t
-Max brzina: 90 Km/h
-Sjedećih mjesta: 57
Image

Model Roco: Model je izuzetno ljepog dizajna i odlikuje se tihim radom motora. Prilikom vožnje svjetla bijelo-crveno radi prema smjeru vožnje,a isto tako su osvjetljene iznutra obje jedinice (motorna i dumy).
Model koji ja opisujem nema pripremu za DCC,ali i to će se uskoro promjeniti. ;)
Post a reply