Prusian G 8,1- DRG i DB-55 DR-055 Najčešća lokomotiva na Njemačkim željeznicama uz tip DRG 52 koja je izgrađena nešto kasnije.
Tip G 8,1izgrađen je u fascinantnih 5155 jedinica koje su osim prodaje u samom Njemačkom kraljevstvu bile namjenjene
i ostalom Europskom tržištu kao npr: Belgija,Litva,Poljska,Bugarska,Rumunjska...Proizvodile su ih sve Njemačke tvornice lokomotiva i čeličane.
Namjenjene su da voze samo na glavnim željezničkim pravcima za vuču teških tereta,a kasnije su služile i za teška manevriranja.
Od 1934-1941 godine 691 lokomotiva je podvrgnuta rekonstrukciji koja se odnosila opremanju prednje osovine kao pogonske da bi se povećala
brzina,a smanjilo osovinsko opterećenje. Te lokomotive se klasificiraju kao podserija DRG 56,2-8!
Nakon WW II 1000 komada lokomotiva tipa G 8,1 nalazi se izvan Njemačke u državama protiv kojih je ratovala.
Kasnije DB broji 50 jedinica ove lokomotive koje rade do 1968 godine,a uprava DR ih broji 150 jedinica od kojih zadnja izlazi iz aktivne
službe 1972 godine. Mnogo lokomotiva ovog tipa je sačuvano po mnogim Europskim zemljama,a sama Njemačka raspolaže
sa 3-4 muzejska primjerka.
- Godina proizvodnje: 1913-1921- Tip:D h2- Dužina preko odbojnika: 18 290- Radna težina: 69,9 t- Max brzina: 55 km/h- Kapacitet tendera: 21,5 t ugljena i 21,5 m3 vodeModel Piko:Po mome skromnom mišljenju Piko se nije baš previše iskazao u kvaliteti što se tiče same plastike,boje i detalja
na samoj lokomotivi. To su puno bolje odradili Roco i Fleischmann,ali model je opremljen DCC dekoderom
i veoma je tih u vožnji eto to je jedini plus. Ovaj tip lokomotive JŽ funovi preuređuju u JŽ xxx jer je veoma sličan
kotlom i rasporedom osovina.