It is currently 29 Mar 2024, 06:22

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page 1, 2  Next
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 04 May 2012, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
EP 2-DRG klase E-32

Električne lokomotive koje su gotovo 50 godina služile i bile u upotrebi za vuču putničkog programa.
1924 god uprava DRG preuzima svih 29 jedinica lokomotiva tipa EP 2 od Bavarskih kraljevskih željeznica
te ih numerira kao DRG E-32.

Image

Nakon WW II 5 lokomotiva klase E 32 su bile odmah kasirane jer su nastradale u ratnom razaranju, ostalih
24 komada i dalje su u funkciji pod novom upravom kao DB E 32. 1968 godine opet im se mjenja numeracija
kao DB E 132 da bi 4 godine kasnije tj, 01.kolovoza 1972 godine sve zajedno bile kasirane.
DB E 32 27 Nalazi se u muzeju željeznice Bochum-Dahlhausen,a kabina DB E 32 12 u prometnom muzeju Nurnberg.

Image

- Proizvođač: BBC i Maffei
- Raspored osovina: 1"C1"
- Dužina preko odbojnika: 13 010 mm
- Max brzina: 75-90 km/h
- Sustav napajanja: 15 KV,16 2/3 AC

Modeli Roco:

Image

Izuzetno lijepi i detaljirani modeli. DRG je nove proizvodnje,a DB je stara 10-tak godina.
Modeli se napajaju strujom preko tračnica i pantografa te su izuzetno tihe pri vožnji maketom.
Finalana ocjena za ovaj Roco proizvod +5!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 04 May 2012, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRG E-44,5 DB 144,5

1933 godine započinje proizvodnja prve eksperimentalne elektro lokomotive tipa E 44,5.
U dvije godine koliko je proizvodnja trajala izgrađeno je 8 jedinica toga tipa.
Služile su isključivo za vuču putničkog programa. Zanimljivo je da po malo višem snijegu nisu vozile jer su im postolja bila jako visoka.
Od 8 proizvedenih dijelile su se na dvije serije po jačini el.generatora.
-Prva serija:44 502-505.1600 Kw
-Druga serija: 44 506-509
Sve su imale obrnuta postolja,ali opet po mnogim tegničkim detaljima niti jedna nije bila istih karakteristika.

Image

1968 godine su prenumerirane kao tip E 144,a godine 1983 su sve odjedanput kasirane.
Sačuvana su 3 primjerka ovoga tipa ( E 44 502 i 44 508) i nlaze se u muzeju željeznice Freilassing-Lokwelt dok je
jedan primjerak ove klase ( E 44 507) u prometnom muzeju Nurnberg.

- Proizvođač: AEG
- Dužina preko odbojnika: 13 520 mm
- Masa: 75 t
- Max brzina: 80 km/h
- Sustav napajanja: 15 KV 16 Hz 2/3
- Br. vučnih motora: 4 kom

Model Roco:

Image

Jako lijep model sa odlikama mnogih detalja i tihog rada motora,primanja struje preko pantografa i tračnica.
I za ovaj model dajem Rocu ocijenu od +5!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 05 May 2012, 09:20 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
LAG-2 DB E 69 02 "Pauline" - LAG-3 DB E 69 03 "Hermine"

Početkom 20 st. Njemačke kraljevske željeznice počinju sa elektrifikacijom pruge
na glavnim linijskim pravcima te u gradovima i predgrađu. 1909 godine pokraina Oberammergau
naručuje kompaktnu električnu lokomotivu za vuču putničkih vagona po gradu i užem prigradu.
Te iste godine tvrtka Krauss isporučuje prvu od dvije ugovorene LAG-2 Pauline.

Image

1912 godine proizvedena je i LAG-3 te isporučena naručitelju. Obije lokomotive imaju iste karakteristike
osim nekih sitnih detalja.

Image

Nakon podužeg radanog staža 1938 godine tvrtka BBC obnavlja im sve elektro i sigurnosne komponente.
1949 godine opet su podvrgnute elektro preobrazbi za novi sustav napajanja 15 Kv-16Hz 2/3,ovaj puta
preobrazba se radi u tvrtci Munchen-Freimann AW.
1955 prebačene su na posudbu u pokrainu Karlsruhe točnije u grad Heidelberg gdije ostaju punih 9 godina.
Nakon posudbe vraćaju se natrag kući gdije ostaju do kraja svoga radnog vijeka 1982 godine.
Pauline DB E 69 02 nalazi se u muzeju DB Nurnberg,a Hermine DB E 69 03 U muzeju DB KOblenz.

- Godina proizvodnje: E 69 02 (1909)- E 69 03 (1912)
- Proizvođač: Krauss
- Dužina preko odbojnika: 7.350 mm
- Radna težina: 25,5 t


Modeli Roco:

Image

Izuzetno prelijepi primjerci sa kvalitetnom plastikom i odličnim detaljima. Motor je malo bučniji,naravno stvar je
starije proizvodnje tih modela,a motor je malo veći nego što se ugrađuju u N modele. To ne bih uzeo pod neku bitnu zamjerku jer jedini minus
bi pripisao to što model nema svijetla nego samo plastična imitacija. Ocjena 4!


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2012, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:47
Posts: 553
Ovdje je 9 fotografija najveće (i najjače) Njemačke predratne lokomotive...Link


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Jul 2012, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Lokomotiva "mamutovka",stvarno je imala impresivno zadivljujuće performanse :B


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2013, 08:29 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRG-DRB E-18 DB E-118 DR E- 218 ÖBB E- 1018


Još početkom 20 stoljeća,Njemačka je počela elektrificirati svoje pruge i to samo
na nekim relacijama,a najviše ih je bilo u Bavarskoj.
Linije su elektrificirane s 15 kV AC 16 2/3 Hz.
Umjesto preuzimanja električnih lokomotiva iz bivših državnih željeznica, DRG uprava razvija nove električne lokomotive
za udaljenije promete koje će u budućnosti skroz zamjeniti parne lokomotive.

1935.godine iz tvornice AEG izlaze naj modernije elektro lokomotive E-17 i E-18
koje su bile puno veće snage,a njihovim dolaskom se pojavljuje jedno novo revolucionarno doba u budućoj
proizvodnji E lokomotiva. Na testu brzine E-18 je postigla brzinu od 165 km/h,lokomotiva je imala snagu od
4740 kW. 1937,godine lokomotiva je dobila na svjetskoj izložbi nagradu Grand Prix.
Napravljeno ih je svega 55 primjeraka koje su se iskazale kvalitetom i pouzdanošću,tako da su
zadnje otpisane tek 1991,godine.

Specifikacija:
-Proizvedeno kom: 55
-Proizvođač: AEG-Krupp
-Raspored osovina: 1'Do1'
-Dužina preko odbojnika: 16.920 mm
-Radna težina: 108,5t


Image

Model Roco

Robustan i odlično odrađen sa mnoštvom sitnih detalja.
Vrhunski 5 polni motor (u ovom slučaju) sa DCC priključkom koji ne stvara buku pri vožnji.
Ocjena (5) preporučujem ljubiteljima kako starije tako i novije epohe. D-)

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2013, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 13:48
Posts: 702
Lijepa objasnjenja i super fotke :text-bravo:

_________________
http://www.facebook.com/groups/malezeljeznice/


Top
 Profile  
 
PostPosted: 18 Oct 2013, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
mrva150 wrote:
Lijepa objasnjenja i super fotke :text-bravo:


TNX frendić! :greetings-wavingyellow:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Dec 2013, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Pruska EC 511-EC 537--DRG/DB 71

Električne lokomotive izgrađene u tvornici AEG u razmaku od 1914 -1921 godine. Služile su za prijevoz u teretnom i putničkom prometu,a prometovale su Magdeburg - Leipzig - Halle – Dessau. 1926 god. uprava DRG im mjenja numeraciju u 71.1,a 1928 god. na istoj toj relaciji zamjenjuju ih puno snažnije električne lokomotive tipa 75 te ih prebacuju na relaciju Bitterfeldu Roßlau i Leipzig- Wahren u Šleskoj.
Ova lokomotiva se sastoji od dva okretna postolja sa polu visoko postavljenim vučnim motorima.Prijenos snage s motora na točkove obavljale su klipnjače,a hlađenje kondenzatora se obavljalo hidrauličnim kondezatorskim uljima smještenih na vanjski bok lokomotive sa obje strane (liče na radijatore za centralno grijanje).
Od 1930-1938 god. većina lokomotiva (9 kom) tipa 71.1 je rashodovana,od 1940-1945 još 7 kom, 2 kom se nakon rata našlo u Austriji,a isto tako neke od njih su uzeli Rusi pa ih vratili 1952 godine. Posljednja lokomotiva te serije je umirovljena 1958 godine. Danas se 6 lokomotiva toga tipa nalazi u muzejima željeznice diljem njemačke većina njih kao muzejski aktivni primjerci.

Image

Tehnički podatci:
-Konf.osovina: B'B'
-Duljina preko odbojnika: 11600 mm
-Radna težina: 64,9 t
-Max brzina: 50 Km/h
-Proizvodnja na sat: 780 kW
-Kontinuirana snaga: 590 kW
-Promjer pogonskog kotača: 1.350 mm
-Strujni sustav: 15 kV 16 2/3 Hz AC
-Broj vučnih motora: 2


Model Roco:

Po mojoj ocjeni model prolazi sa (odličan) u svim kategorijama:
-Tih i miran u vožnji
-Mnoštvo detalja
-Kvaliteta izrade (ipak je to Roco iz 1980/tih made in Austria)
Jednostavno prekrasan model!


Image


Poveznica sa portalom foruma:
Pruska EC 511-EC 537


Top
 Profile  
 
PostPosted: 25 Oct 2014, 16:52 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRB E 94 – “Njemački krokodil”

Ovaj tip E lokomotive je građen od 1940-1945 godine,a dizajniran je za vuču teških tereta. Nazvana je Krieglok E 94, i građena je usporedno sa nama svima dobro poznatom Krieglok baureihe 52. Ova vrsta lokomotive je po ravnom terenu mogla vuči teret od 2.000 t brzinom od 75 km/h. Izdržljivost i pouzdanost ove lokomotive će doći i kasnijih godina poraća do velikog izražaja.

Nakon rata lokomotive nasljeđuju uprave DB,DR i Austrijski OBB gdije ih se ukupno nalazi 44 komada. Prenumeracija: (DB -194 serija iz 1968, DR -254 serija iz 1970, OBB serija 1020). Austrija je još naknadno 1952. godine naručuje tri lokomotive ovog tipa. Sve lokomotive su tjekom godina usavršavane i redizajnirane od same elektrifikacije pa do mehaničkih i pneumatsko-hidrauličnih uređaja. DB ih otpisuje 1988. god, DR 1991. god, a OBB 1995. Danas ih možemo naći po mnogim željezničkim ili tehničkim muzejima diljem Njemačke i Austrije kao eksponate ili još uvijek aktivne, ali samo za vuču povijesnih kompozicija.

Attachment:
DB-X-E94-003-Werkfoto-AEG-800-507.jpg
DB-X-E94-003-Werkfoto-AEG-800-507.jpg [ 70.54 KiB | Viewed 34113 times ]


Osnovna specifikacija:

Raspored osovina: Co’Co’
Dužina preko odbojnika: 18.600 mm
Radna težina: 118,7 t / 121,0 t
Max brzina: 100 Km/h


Roco model:

Attachment:
008.JPG
008.JPG [ 335.8 KiB | Viewed 34113 times ]


Opisani model je starije generacije Roco modela. Osim njene vanjske ljepote ovu lokomotivu odlikuje miran i tih rad pri vožnji maketom. Nema priključak za DCC kao što nema niti duple sijalice za smjer crvenih svjetala (iza) dok vozi prema naprijed no to je i za očekivati jer u epohi II još nije uvedeno to pravilo, dakle Roco je i ovdije sve ispoštivao što je i trebao.Moja ocjena je 5!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .