It is currently 28 Mar 2024, 17:07

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
  Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 19 Dec 2012, 07:23 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
fliperi wrote:
Damire - svaka čast !
Konstruktivno .


D-) :handgestures-thumbup:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Dec 2012, 09:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:45
Posts: 570
naletio na ove slike br 40 i br 52 :DROOL

Attachment:
4996269151_ff905462cc_b.jpg
4996269151_ff905462cc_b.jpg [ 172.19 KiB | Viewed 9663 times ]


Attachment:
5004830571_d62f6a1bbe_b.jpg
5004830571_d62f6a1bbe_b.jpg [ 170.36 KiB | Viewed 9663 times ]


Attachment:
5010698093_87dc55fee8_b.jpg
5010698093_87dc55fee8_b.jpg [ 159.46 KiB | Viewed 9663 times ]


:DOG


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Dec 2012, 10:12 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
...

Image


...smrc, smrc. Koji "wethering" ? Na zalist, ne moze se bas sve sacuvati. Amen

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: 13 Mar 2013, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Pruska T 14-DRG-DB-DR 93.0-4

Lokomotive T 14 su se proizvodile od 1914-1918.god za kreljevske željeznice Alsace-Lorraine 40 kom,a za Pruske želj. 457 kom.
Lokomotive su namjenjene kako teretnom tako i putničkom prometu.
Uspostavom uprave DRG 1924.godine lokomotive se prenumeriraju kao Br. 93. Nakon WWII mnoge su se zatekle izvan Njemačke
pa ih tako možemo naći od Francuske,Belgije,Austrije pa sve do Poljske. U Austriji je bilo 3 komada,a prenumerirane su kao OBB 693
gdje rade do 1958.godine kada su povučene iz prometa,a u Njemačkoj prestaju sa radom 1971.godine.
Postoje dva sačuvana primjerka,jedan je u Poljskoj dok se drugi nalazi u muzeju prometa Dieringhausen-Dresden.

Osnovne karakteristike:
-Osn.konfiguracija: 1'D1 '
-Duljina preko odbojnika: 13.800 mm
-Radna težina: 97,6 t
-Max brzina 65 Km/h


Attachment:
800px-Preußische_T_14,_Eisenbahnmuseum_Dieringhausen.JPG
800px-Preußische_T_14,_Eisenbahnmuseum_Dieringhausen.JPG [ 111.36 KiB | Viewed 9628 times ]


Attachment:
004.JPG
004.JPG [ 143.88 KiB | Viewed 9628 times ]


Model Roco:
Model je prepun detalja odlikuje se tihom vožnjom po maketi i ima tvorničku prpremu za DCC.
I ovu Rocovu parnjaču preporučujem ljubiteljima starije epohe :handgestures-thumbup:


Top
 Profile  
 
PostPosted: 20 Sep 2013, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Bavarski Ptl 2/2 ili DRG 98.3

Ova lokomotiva se proizvodila u dvije faze za Bavarske željeznice (epoha.I) pod nazivom PTL 2/2.
Prvih 6 primjeraka je proizvedeno 1905-1906.god,a ostalih 42 komada 1908-1914.god
Ovu lokomotivu je opsluživao samo jedan član koji je bio strojovođa i ložač,a lokomotiva je sa svih
strana zatvorena staklom od kuda je i dobila naziv "Glaskasten".
Služila je isključivo za prijevoz putnika i lakših tereta na lokalnim linijama,a neke su prodavane tijekom
rata privatnim poduzećima za njihove potrebe. Ove lokomotive su se nakon WWII zadržale pod upravom
DB sve do 1963.god kada su rashodovane. 98 307 još je neko vrijeme održavala među mjesnu liniju
u Georgensgmündu (D),a kasnije je završila u Verkehrsmuseum Nürnberg, 93 327 je izgorjela 2005.god u
muzeju Bw Nürnberg Hbf.

Attachment:
068.png
068.png [ 271.25 KiB | Viewed 9600 times ]



-Proizvođač: Krauss
-Raspored kotača: B h2t
-Duljina preko odbojnika: 7.004/6.800 mm
-Radna težina: 22,7 / 22,1 t
-Max brzina: 50 km / h


Model Trix

Model je iznenađujuće dobar i čini mi se da se ima motor od Minitrixa (N) jer je jako mali.
U vožnji je praktički nečujna,a obiluje mnogim detaljima.Imam pohvale i za tampon tisak koji je izveden jako-jako dobro. :text-bravo: za Trix
Izričita preporuka za ljubitelje parnih stapova! :handgestures-thumbup:

Attachment:
007.JPG
007.JPG [ 251.48 KiB | Viewed 9600 times ]


Top
 Profile  
 
PostPosted: 28 Nov 2013, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Bayerische S 3/6 kasnijeDRG-DB 18.4–5

Ovaj tip lokomotive je proizveden u tvornici Maffei, a konstruirali su je inžinjeri Anton Hammel i Henry Leppla.

Proizvodnja je trajala od 1908-1931. god i proizvedeno je 159 jedinica ovog tipa.

Odlikovala se snagom od 1830 KS i brzinom od 120 m/h što je kasnije i rezultiralo da je postala lokomotiva za vuču Rheingold i Orijent express kompozicija.

Bila je veoma uspješna u savladavanju brdskih ruta, odlikovala se mirnim radom i veoma malom potrošnjom goriva (ugljena) kojem pridonose četiri parna cilindra.

Mnogo su upotrebljavane i nakon WWII kao jedne od najpouzdanijih, i mnoge poslije rata bile platežno sredstvo ratnih odšteta ratom poharanih zemalja.

Lokomotive su rashodovane 1969.god i nalaze se u željezničkim ili tehničkim muzejima diljem Njemačke većinom u izvorno zeleno-crnoj boji epohe I.

Osnovne karakteristike:
- Tip : 2'C1 To H4V
- Duljina preko odbojnika: 21 396 mm
- Radna težina: 88,3 t
- Tender: nosivost ugljena: 22 t
- Vode: 26,2 m3

Attachment:
18_451_1.jpg
18_451_1.jpg [ 163.84 KiB | Viewed 9580 times ]


Opis modela Liliput:

Liliputova 18.4-5 starije je proizvodnje i pripada lokomotivama izvorne kvalitete Liliput-Wienn. Mnogi će pomisliti da je bučna pri vožnji zbog starosti, no nije tako. U rangu buke je izjednačena sa starijim modelima Fleischmann (rund motor) dakle ništa strašno. Ovaj model odlikuje se mesinganim čelima parnih stapova,parnih pištaljki i vrhom dimnjače. Originalan generator dima je vrhunske izvedebe te prilikom vožnje pri dodavanju male voltaže na manipulatoru brzo počne izbacivati dim (na DC-u) što me je oduševilo. Jednog dana će vjerojatno biti izvrgnuta digitalizaciji pa bi možda bilo dobro napraviti i jedan osvrt kako se ponaša kao digitalizirana lokomotiva. (Sound neću ni spominjati to mi je tiha patnja,a ova lokomotiva je imala/ima izvrstan zvuk radi 4 parna cilindra).

Attachment:
Picture 010.jpg
Picture 010.jpg [ 99.78 KiB | Viewed 9580 times ]


Članak se nalazi i na Portalu
Bayerische S 3/6 ili DRG-DB 18.4–5


Top
 Profile  
 
PostPosted: 26 Dec 2013, 11:17 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
Bavarska BB II –DRG 98.7 (Zuckersusie – Šećerna Suzi)

Image

Ovaj tip lokomotive je izgrađen za prometovanje Bavarskim brdskim obroncima sa oštrim krivinama (zavojima). Proizvedene su u dva navrata 29 kom od 1899-1903,a u drugom djelu 2 kom 1908.godine i to u tvornici Maffei. Prilikom preuzimanja svih kraljevskih Njemačkih željeznica pod upravu DRG lokomotive su se počele kasirati već od 1930 god. od toga 2 kom su prodane Austriskim željeznicama kao werkslok . Godine 1943 još je jedna radno sposobna 98 727 i kao takva prodana je tvornici prerade šećera „Südzucker AG“ . Tamo je prenumerirana u Br.4 i nazivaju je Zuckersusie. Tvornica ju 1972 god. donira željezničkom muzej Darmstadt-Kranichstein gdje se i danas nalazi kao aktivni muzejski primjerak.

Osnovne značajke lokomotive:

- Tip: B'B n4vt
- Duljina preko odbojnika: 10 010 mm
- Radna težina: 42,6t
- Osovinsko opterećenje: 10,7 t
- Snaga: 280 kW / 380 Ks
- Max brzina: 45 Km/h
- Broj cilindara: 4
- Kotao tlaka: 12 bara


Opis Roco modela:

Model je izvrsne kakvoće,a kao takav se pokazuje i pri vožnji maketom (DC).
Obiluje sitnim detaljima,a inače je to najzanimljivija stavka na ovako malom modelu.
Skroz je simpatično vidjeti parne cilindre smještene u sredini i prednjoj strani modela te kako se sve to zajedno pokreće i ponaša pri vožnji. Jedian veliki minus je što model nema ugrađenu lampu za svjetla kao što nema ni glaskasten od Roca.
Dakle, ocjena za ovu malleticu je (4).

Image

Portal poveznica: Bavarska BB II –DRG 98.7


Top
 Profile  
 
PostPosted: 17 Mar 2014, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:40
Posts: 2465
Location: Rijeka
DRB 03.10

Serija 03.10 spada u stromlinie lokomotive za vuču expresnih putničkih vlakova. Imamo ih cijeli niz serija,ali za sada obradit
ćemo samo ovaj tip.

Proizvodile su se u 3 tvornice Borsig , Krupp , Krauss-Maffei i to od 1939-1941 god.
Tip 03.10 je razvijen od lokomotive 01.10 sa nekim bitnim naprednim značajkama na samome kotlu,ložištu i parnim cilindrima što je krajnji rezultat bio dobiti što snažniju i bržu lokomotivu. Ispočetka se planiralo da će to biti serija od 140 lokomotiva no zbog početaka WWII obustavljena je proizvodnja i 1941.god brojimo ih 60 komada.
Nakon rata ostaje 45 komada neoštećenih koje su nastavile rad pod upravama DB i DR-a, 12 kom ih je završilo u Poljskoji i SSSR-u kao ratna odšteta.

Pošto su se nakon rata u Njemačkoj trendovi bitno izmjenili ovaj tip lokomotiva je bio veliko opterećenje za održavanje u obije uprave. Počinje ih se kasirati već početkom 1950-tih,a one koje su redizajnirane (poboljšane) sa radom prekidaju 1980 god.
Napomena: Kod serije 03.10 nisu sve lokomotive imale stromlinie oplate već je puno tih jedinica bilo normalnog izgleda. Nakon WWII i one koje su imale oplatu sad ih skidaju i to poglavito one koje su pod upravom DR-a.

Attachment:
03 1088.jpg
03 1088.jpg [ 103.52 KiB | Viewed 9533 times ]


Karakteristike:
- Tip: 2'C1 'H3
- Dužina preko odbojnika: 23 905 mm
- Radna težina: 103,2 t
- Max brzina: 140 km / h
- Kotao: 20 bara
- Tender: 10 tona ugljena i kasnije (reko) 13,5 kubika nafte

Image

Model Fleischmann:

Model koji opisujem je predzadnja serija FLM 03.10 koja ima odličan dizajn,rund motor manji i tiši od predhodnice,brunirane kotače i pripremu za ugradnju dimnog generatora. Jako se lijepo ponaša u vožnji čak i pri višoj brzini u R2 zavojima (ne izljeće).
Moja ocjena za kvalitetu i dizajn ( 5 ).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .