Očito da se ne radi o našim sjevernim susjedima jer sam imenicu stavio pod navodne znakove, već o poznatim elektromotornim vlakovima koji su pod kraj davnih 70-ih došli iz Mađarske tvornice Ganz-Mavag, pa su po porijeklu i dobili svima poznati nadimak. U proljeće ove godine napravio sam jednu kompoziciju u TT mjerilu i obećao da ću do kraja godine istu napraviti i u H0. Iz zdravstvenih razloga nisam u potpunosti ispunio obećanje, ali upravljački vagon je vec gotov, također i kalup iz silikon-kaučuka. Nakon zezanja sa blendama okretnih postolja, koja su sasvim originalna i nigdje nije moguće naći nešto slično kod tvornički izrađenih modela, počeo sam sa izradom srednjeg, pogonskog vagona. Vjerujem da će prototip cijelog vlaka već podkraj veljače biti gotov. Odlučio sam se za najnoviju varijantu, dakle onu nakon revizije u Gredelju, ali uz malo preinake napraviti ću i stariju varijantu, (razlika je u vratima i pantografima), pa i onaj čuveni „Olimpik-expres“ koji je godinama povezivao Zagreb sa Sarajevom. „Normalni“ 6111 namjeravam napraviti u maloj seriji, dok će Olimpik biti samo u jednom primjerku za moj „ćeif“, no postoje razmišljanja da jednu manju seriju netko drugi napravi, ali otom potom. U svakom slučaju, NASTAVAK SLIJEDI!
Upravljački vagon još uvijek bez detalja na krovu.
Blenda okretnog postolja.