H0modelar wrote:
Sjetio sam se još jedne stvari koja se konstantno vrti sa motorom.
Aletrnator!
Alternator prilikom punjenja akumulatora proizvodi naponske špiceve, koji su ovisni o broju okretaja motora.
To je to!
Dalje ih samo treba detektirati i prebrojati.
Prebrojane posložimo da frekvencija motora odgovara frekvenciji alternatora – i eto ga.
800 okretaja po minuti mog motora biti će 800 o/min LP570 motora!
Imam neka iskustva sa tim naćinom brojanja broja okretaja motora jer kod mene u stroju je taj princip brojanja okretaja motora koji se prenosi do digitalnog instrumenta (digitalni brojčanik) koji to prikazuje manje više kvalitetno, ali i Vama (tebi
) netreba velika kvaliteta za užitak. Digitalni pokazivać kolegi se nije svidio, pa je ugradio pokazivać sa kazaljkom koji je malo poštelao da pokazuje što stvarnije vrijednosti (pokazivać sa kazaljkom se može poštelati, bar naš je takav). On se kuži u to pa je ćak i neke koji su bili neispravni
otvorio i meni laiku pokazao kako to izgleda unutra. Vidio sam da ima neke elektronike koja bi Vama trebala, jedino je možda problem što je naš stroj 24 Voltni, a Vaš Golfić (LP570) 12 Volta. Na auto otpadima ili slićnim mjestima se da naći mjeraća broja okretaja vrlo jeftino. Bez obzira na sve, pratiti ću temu sa željom da Vam uspije pretvorba
.