21 Jan 2014, 22:19
21 Jan 2014, 22:54
H0modelar wrote:Potpuno razumijem želju za "petljanjem"![]()
no mudro je procijeniti koliko je dosta - a da nije previše![]()
Možda da dam još jedan savjet:
modellbahn-altburg
21 Jan 2014, 23:04
H0modelar wrote:Pogledao sam malo detaljnjije crtež i uočio neke detalje koji su možda upitni.
Evo par savjeta koji bi mogli pomoći u razmišljanju...
Konkretnije:
1 - "S" zavoji - potencijalni problemi sa modelima i njihovim kopčanjem/kinematikom
2 - Neuobičajeni vijadukt u zavoju iznad mnogo skretnica
3 - Višestruke točke kratkog spoja na vrlo maloj udaljenosti - problem postavljanja automatike povratnih petlji
4 - Odlazak u "pendel zug" u krug, (iz kojeg nema povratka, osim unazad)
5 - Mjesto križanja dva nezavisna kruga, što onemogućuje kontinuiranu vožnju 2 kompozicije (šteta za toliku maketu)
6 - Vlak ulazi u taj krug, iz kojeg nema povratka - osim unazad
Ako se koriste križne skretnice ("englezeri"), onda isti problem kao u točki 3
21 Jan 2014, 23:11
21 Jan 2014, 23:18
Thalis-4341 wrote:Mario nisam pitao, američki ili europski modeli???
22 Jan 2014, 11:29
22 Jan 2014, 16:56
Thalis-4341 wrote:
Razmisli o drugoj stavki na koju ti je ukazao H0. Viadukt ti je po meni na atraktivnom djelu i sakriti će ti taj po meni najbolji dio. Još je u zavoju, pa bi trebao biti i veči razmak između stupova hmmm..
22 Jan 2014, 18:38
22 Jan 2014, 18:52
Thalis-4341 wrote:Nemoj samo misliti da smo naporni samo ne želimo sa se za...![]()
![]()
22 Jan 2014, 19:13
MarioM wrote:Thalis-4341 wrote:Mario nisam pitao, američki ili europski modeli???
Ono što trenutno imam tjeralo bi me na američke modele, ali nisam siguran da će tako i biti. Ipak su to samo tri lokomotive.