I još malo tekstića uz gore prikazano;
Narafski, 1. probna vožnja je uspješno apsolvirana, doduše samo provizorno jer još moram ugradit reedkontakt i glavni prekidač (prije nego postavim kabinu i nadogradnju , i moram reći, zadovoljan sam osim, malo je prebrz za moj ukus al riješit ćemo to. (diodom, otpornikom, trimerom) Nadalje; prednja osovina je original FCS širine 24mm (postoje i razne druge dimenzije, od 19, 20, 21 i mislim, 27 mm), motorić je od "microantriebe", promjer motorića je svega 6mm i duljine 15mm, (sa prijenosom 22mm) i iako, kad sam danas popodne otvoril paketić, pri čemu mi je to "čudovište" ispalo pa sam se splašil da ću ga zagubit negdi u tepihu no, usprkos mojoj skepsi, to malo čudo vozi jako fino i za ova model je odgovarajući. (a time i ostale sličnih dimmenzija i težine) Prijenosni omjer je 1:20 i pri 1,2V vrti nekih 450 okretaja bez opterečenja (ili sa, oko 400, zato i je malo prebrz sa 11mm kotačima za koje je, za brzinu od 50km/h potrebno oko 300 a za 60 km/h oko 360 obrtaja) no po cijeni od 13e (s poštarinom) nećemo prigovarat I kad smo već kod određivanja brzina pojedinih vozila, evo vam neki okvirni parametri; kotač promjera; 12mm (kamioni) 60 km/h=300 obrtaja, 50 km/h=250 obrtaja, 11 mm (autobusi) vidi gore 7 mm (mali kombiji, osobna vozila) 60 km/h= 520 obrtaja, 50 km/h= 430 obrtaja. Napominjem da su te vrijednosti okvirne em treba imati na umu da proizvožaći pogona uglavnom navode broj obrtaja na osovini bez opterečenja i ovisno o voltaži, dakle, na finjaka morate isprobat sami.
Dalje kaj se tiče prerada, ne treba napominjati da se način prerade i, jednostavnost ili kompliciranost iste, razlikuje od modela do modela a postoje i oni koje je nemoguće preradit tako da, ovaj i svi budući opisi služe samo da vam eventualno pomognu kod neke prerade a, hoće li vam uspjet, e to ptičice znaju. Ipak, svima koji se upuste u avanturu, želim puno sreće i naravno; Tekst i slikice na sunce
Do čitanja.
|