Nakon što smo sve raspremili i prespavali noć, evo malog osvrta na pripremljeno druženje u klubu.
Imali smo goste iz Austrije, Slovenije, BiH, Srbije te posebnu Ri ekipu koja je bila brojnija od svih!
Druženje sa svima je bilo izuzetno ugodno, a bogatiji sam za poznanstvo dragih novih ljudi iz Srbije.
Četiri mušketira koja voze modele u Klubu u zadnje vrijeme, dala su sve od sebe da čim dostojnije ugoste posjetu.
Veliko hvala na pomoći Thalisa, Bosphorusa i Dace, bez kojih ne bi bilo ovo moguće.
Osim male zakuske, pokušali smo posjetioce iznenaditi sa atraktivnim kompozicijama - koje smo sakrili!
Ulaskom u Klub, posjetioci su bili malo zbunjeni što gledaju maketu bez voznog parka.
Nitko se nije javno bunio, jer su vjerojatno mislili da su pozvani pogledati samo maketu kao izložak.
Svi su se smjestili oko makete i par njih pofotkali detalje. Žamor je među ljudima krenuo, što je bio znak
da je vrijeme za prvo iznenađenje.
Prva kompozicija se lagano počela pojavljivati sakrivena u desnom tunelu na gornjoj pruzi.
Kada je krenuo zvuk svih 68 osovina ERZ vagona koje je vukla V200, žamor je trenutačno nestao.
Zamijenio ga je zvuk klikanja fotića i startanja raznih video zapisa!
Nakon što se kompozicija pokazala pred njima u punoj dužini,
krenula su iz donjeg tunela dva 1016, koja su vukla 19 GATX cisterna sa 1044 na kraju.
Dali smo im malo vremena da uživaju u ove dvije teretne kompozicije.
No onda je truba 1116 najavila polazak sakrivenog RailJeta,
i 20-ak sekundi nakon karakterističnog DO-RE-MI-FA-SO-LA,
RailJet im se pokazao sa uključenom rasvjetom i zvukom u punoj dužini.
Kompozicije su klizile, a posjetioci su bez prestanka na sve načine punili memorijske kartice svoje opreme!
Tada sam nakon 20-ak minuta opuštene atmosfere i druženja,
lagano zaustavio sve vlakove i najavio posebno iznenađenje.
Obzirom da sam znao da će nam doći kolege iz Srbije i da je jedan od njih, Damir, veliki fan EMD strojeva,
bila je idalna prilika da na komadu dugačke flex tračnice pokažem zadnju ugradnju rasvjete i zvuka koju sam radio u N mjerilu.
2044 sam spojio elektro-kvačilima za četiri vagona Mimare i startao zvuk diesel motora.
Uz upaljena svijetla lokomotive i vagona te uz zvuk EMD 645 Turbo motora na leru,
ubrzo je nastala velika gužva foto i video objektiva oko nje.
Prikazao sam mogućnosti rasvjete sa svjetlima u oba smjera, rasvjete postolja i reflektora.
Simulacijom vožnje kroz sve položaje do osmog, pa vraćanjem prema dolje na ler uz kočenje,
svi su mogli doživjeti uživo jedno zamišljeno ili se podsjetiti na jedno svoje putovanje tom lokomotivom.
Vrijeme predviđeno za druženje nam je trenu proletjelo i morali smo se rastati,
da bi najudaljeniji gosti stigli na svoj prijevoz.
U nadi da su gosti uživali kao i mi, do slijedećeg susreta - pozdrav svima!