Marko 0909 wrote:
Vidim da je veliki dio nacrta već gotov. Ove verzije sa ponekim izmjenama mogu ići u nedogled. Ako kaniš raditi uspone i padove da željeznica ima dinamiku onda preporučam onu sa više metara pruge. Ne znam koja su pravila kod postavljanja pruge na usponima, padovima, helixima... nisam našao uputstva od proizvođača.
Koliko sam ja istražio, maksimalni preporučeni uspon je 5% ili 5 cm na jedan metar.
Ali recimo da ja ne bi prelazio 3%.
Marko 0909 wrote:
Meni se osobno zasad najviše dopadaju tlocrti G i H verzije i kod njih bi lijevo gore i/ili desno gore stavio dva manja ili jedno veće brdo. Bilo bi super kad bi mogao pokazati bokocrt željeznice da vidim visinske razlike pruge. Ovako kad pričaš o usponima i padovima ne mogu to isčitati iz tlocrta - što su ovi crveni brojevi na slici H verzije?
Najvjerojatnije će i biti verzija H samo ju još treba doraditi.
crvene brojeve je radio Bosporus da dočara visine +1 (prvi kat) +0,5 (polu kat) 0 (prizemjle)
Marko 0909 wrote:
Da li ti program ima opciju T N B - tlocrt nacrt bokocrt?
Da ali ja to ne znam. Staviti ću i cijelu datoteku pa ćemo tražiti pomoć
Marko 0909 wrote:
Hoćeš li prugu dizat i spuštat odokativno kad je kompletiraš kao što je na slikama?
Ne može biti odokativno jer bi tu moglo biti svašta.
Morati će se naći polazna pozicija pa prema njoj se određuju visinske razlike.
Marko 0909 wrote:
Jako bih ti volio pomoći u realizaciji ovog projekta.
Naravno samo sad nađem ja opet vremena i da nas vrijeme posluži
Marko 0909 wrote:
Kad se stavim u tvoju poziciju imaš velike slatke muke.
Je ali dok ne dođem do "slatkih muka" sada su teške
Marko 0909 wrote:
Nadam se da ćeš uzeti svećenika i da budeš postavil kamen temeljac.
Kamen temeljac da, svećenik je već bio