Wile E Coyote wrote:
Za prave ljude nije problem pokazati bilo koju moju preradu. Danas bi neke stvari radio drugačije s možda boljim ishodom. Neravno da ima grešaka odnosno kompromisa ali bez toga pri ovoj loksi jednostavno nije išlo. Znači, ako se ide uspoređivat prototip i moja prerada sigurno će se naći diskrepancija. Zato na početku velim da model pravim ljudima nije problem pokazati, ali držao bih je dalje od kojekakvih dupeglavaca koji vole kenjati po tuđim radovima i tražiti ono jedno nešto što ne valja.
U nekim od slijedećih postova malo ću i ja baciti pokoje svoje slovo iz tijeka prerade.
Čitamo se...
Ako ćemo malo šire o ovim temama, nema problema. No onda ćemo to u posebnu temu,
naprosto da ni najmanje ne uništimo ovaj dobar duh i pozitivu koja je oko ove prerade.
Kratko ću te ipak pokušati "utješiti"
1.
Danas da mi ju danas napraviš 100,00% točnom, skoro ništa ne bi značilo - a da nije bila u Koelnu.
Tamo ju je vidjelo 100000 ljudi, a kod mene će je vidjeti svih 11...
2.
Greške i kompromisi. Evo da to brzo riješimo.
Kuplung/kačilo je ono kolikih dimenzija?
Puta 87 je kao frižider
Gledam fotke, i nigdje ne vidim frižider između loksi i vagona...
Hoćemo dalje nabrajati, sve kompromise ograda/postolja... ?3.
Ovdje dupeglavci nemaju nikakve šanse za takve provokacije.
Možeš biti miran.
Najviše zbog toga da nama ostalima ne zgade uživanciju u modelarstvu.
A ja ti takve inače jako žalim.
Pazi u kakvom su oni konstantnom bedu, kada niti jedan model ¸im nije 100%
I za kraj: most mi je bio bez donje scenografije, sa samo stavljenim dvorcem, bez zadnjeg reda
gornjeg voda, bez ograde...
A mnogi su kada su naišli, spontano poluglasno rekli - Falkenstein/Tauernbahn...
Slično je bilo i sa 1116-108.
I meni ne treba nikakvo daljnje objašnjenje da li smo uspjeli u prezentaciji