Attachment:
DSC_0003a.jpg [ 175.3 KiB | Viewed 9445 times ]
Attachment:
DSC_0001a.jpg [ 180.22 KiB | Viewed 9445 times ]
Vrijeme suho, vjetrovna tišina, a HŽ vozi al je kilav. Jer iako ga hranimo na pruzi Dugo Selo-Križevci putem EU-fondova, sve ide kilavo. Dan kasnije ispada da svi Marklinaši su propustili jedinstveni opit vožnje po trošinskoj pruzi u omjeru 1:1: to nije bio nostalgija za najstarijim oblicima marklinovih pruga, nego posljedica za 1 dan zakašnjelog
DIVljanja radnika na remontu pruge koja je remontirana 2003. Krenuli smo vlakom koji u dolasku glumi jedno a u odlasku drugu ulogu - malo lokalan malo schnellzug, a dan poslije (nije se sliedio scenarij istoimenog filma) i zglajzan vlak. Ko proba taj i izproba. Kao na Ponte Rosu pred odlazak BUS-a, pa mora biti na brzinu. Vidimo i to da je radnička klasa poduzeća DIV u teškoj A hipovitaminozi, jer kokošje sljepilo već u sumark ih je onesposobilo, a smjenu im je zločesti HŽ Infra smjestio baš u noćno doba. Moj prijedlog - A vitamin je topiv u mastima, a tko se ko privatnika ne omasti nego li gazda. A gazda je DEBELIljak, pa to neće ići. Stoga ova prva slika našeg puta delegacije KŽMitd-a trebala je započeti u sumrak, a ne u svitanje. Kad se sve to skupa zbroji kalkulatorom hrvatske matematike, ne bilo bilo nikakvih šina usred pruge, nego Prikraj pruge, gdje se i nalazi davno napuštena ukrsnica.
Ulazak u vlak- šutke kao da idemo u Požegu plesti košare 70i neke (Slučaj Sumalimanac) ili igrati golf u Pulu (Slučaj Čačič) neki su već u vlaku, neki su prekriženih ruku a neki nisu u fokusu- život piše za svakoga svoju foto-životnu priču).