zglajzan wrote:
baš me veseli u srcu da imam 0 promila u krvcu pa da mogu po svome, iako nema sa srčanim sustavom šale, jer u svakom srcu ima krvi a u krvi bla bla pa se dok ne dođemo do željeza! Ma nije sve tko strašno vidi se u ovoj reportaži, barem će se kader obrazovati u minijaturi koja nama i na ovom forumu život znači. A ak tko od onih na fotkama ima i malo vapnenca na žilama, pa i našoj pravoj željeznici jedina je šansa da iz našeg doba krede preživi tako da se zakreči i uljušturi, pa čekanje kao što i obližnji Borongaj čeka i načekava.
A kaj se tiče hobi-o modelara bez špere (tak vele za dodatnu opremu BMW-a, da stražnji pogon-kotač da ne za šl...a), koji je ovdje najmoćniji, ja bih na njegovom mjestu iznad svih tih pruga stavil jedan most, pa nek bude onaj '80 građen ko titov pa nek stoji iznad študenata kad SE uče i muče SE. Pa da stoji ko u jednoj komediji iz scene Vidra zvane Češalj, kad je veliki češalj visio iznad pozornice, i tokom predstave polako klizio na glave glumaca, jer nešto je muž skrivao ženi u braku. Tako da i taj dvolučni betonac visi nad študentima koji kako li ono naš narodni kurikulum kaže - tko nema para neka uči.
Još kad se sjetim štaciona na posjedu porodice de Zaboky, bilo je stroška i delanja, ali bez otpiranja niti sprevoda, samo cifranja prije cca 10 let. A pošto je ovđe bilo otvorenje, nekak na pravoj željeznici nit da WC otvore, a posve je zapuštena svevišnja potreba svečanosti "zatvaranja", iako himalajski vrhovi HaŽea iskreno, nemaju zatvor (onaj u željezničkom žargonu, jer vlakove ne KORISTE pa nit ne zanima ih to kad se ide na BUS), a nemaju niti onaj drugi zatvor (probavni, jer se dobro papa na R1 račune, a željeznica se tu ipak na modificirani način KORISTI).
Za konec jer sad više nije 0 promila (minus, sad sam u pasivi, medicinski fenomen) dobro da se tamo nije našao kakav Alkaloid terorist pa da nije oteo Marklin vagon i odbacio ga prema pravilniku od odbacivanju kola bez opaske PAŽNJA pažljivo manevrisanje, na ovu pokaznu maketu i osujetio Edisonove struje koje struje u njoj (mislim maketi, ne u Markin-vagonu niti Edisonu).
PS u povodu prvog, jednog i jedinog preleta flote aviona nebom iznad CRO-tla probalo se je isto pokušati i u Saboru, da se i tam vuče deca -študenti študija kak postati mali penzioner, ali nije išlo s pokaznim letom nesuđene "F13 i pol" CROflote, jer 'eroplan nisu ni (oj sveti mi Ante - zaštitnik aviomodelara) raspakirali....
Ja se ispričavam, ali stvarno slabo razumijem ovaj tekst.
No vrlo mi je jasna nota cinizma i sarkazma koji se provlači kao ideja...
"...A kaj se tiče hobi-o modelara bez špere (tak vele za dodatnu opremu BMW-a, da stražnji pogon-kotač da ne za šl...a), koji je ovdje najmoćniji, ja bih na njegovom mjestu iznad svih tih pruga stavil jedan most, ..."
Ako sam dobro shvatio, misli se da sam ja ovdje najmoćniji?
Pa ima nas više moderatora, i svi koji smo crvene boje smo ravnopravni u obavezama i ovlastima.
Trebao sam ugraditi jedan most preko svih pruga?
Izgleda da je nekima poprilično teško gledati tuđe radove i eventualne uspjehe na međunarodnim izlaganjima.
Meni je iskreno žao ljudi kojima je frustracija gledati ono što je meni najveća radost:
- jedan detalj Tauernbahn dionice sa njenim mostom i dvorcem...
No veseli me da sada kada više ne ometam kreativne i vrijedne članove KŽMZ-a, konačno ću moći vidjeti na
izložbi u Tehničkom muzeju kako trebaju izgledati moduli i makete koje su napravili svi ovakvi članovi kluba.
Pozorno ću popratiti svaki uradak, i sa estetskog i sa tehničkog nivoa...
...
Ne, most nije mogao ići preko svih pruga, zato jer je cijeli projekt tračničke situacije s kolodvorima
napravljen od strane više profesora sa fakulteta na zadanoj površini.
Ovo nije zamišljeno kao igračka, već nastavno sredstvo.
Dapače, izbor tračničkog materijala, voznog parka, izgled i pozicije signala... su osmislili također
ljudi sa akademskom naobrazbom i pripadajućim titulama.
Ja za to nemam službena niti znanja niti kompetencije.
Moj zadatak je bio da osiguram tehnička rješenja da cijeli sustav pouzdano i smisleno radi,
te da služi za čim više kolegija.
Ponovno mi je žao, ali sve radi točno kako je zadano.
I svi koji smo bili prisutni na promociji čuli smo riječi dekana, pa prodekana, pa voditelja laboratorija
za sigurnost željezničkog prometa.
I vjerojatno moram za sve cinike opet reći da mi je žao, jer su ljudi sa FPZ-a neskriveno sretni
kako se je projekt završio i zbog činjenice da su dobili moćan alat za nastavu i rad.