It is currently 25 Nov 2024, 05:59

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2
  Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Re: Tehnicka pitanja...
PostPosted: 28 Sep 2012, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Kapo6011 wrote:
Vezano za kvačila:
Američka kvačila mogu podnjet veći teret od €uropskih.
Kvačila (€uropska) mogu podnjet jaku silu i ne pucaju lako. Njih se može slomit kada teški vlak jako cimne, ali to se jako rijetko događa.
Američka kvačila su dosta lakša za "manevru".

Hvala na odgovoru Kapo, sve mi je to jasno. Ali pod normalnim uvjetima koliki teret moze podnjeti kvacilo izmedju lokse i prvog vagona.
Za am. kvacila mi je jasno da su i jaka i pogodna za maverku.
Znam da si poneki put na nekoj od remiza za lokse. Daj se probaj tamo malo raspitati o tom detalju. Mislim ono, kad si vani i fotkas pa ako naidjes na nekog za koga mislis da bi to mogao znati. Osobno koliko god da googlam nemrem naci nista sto bi me moglo zadovoljiti

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tehnicka pitanja...
PostPosted: 28 Sep 2012, 21:12 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:25
Posts: 18422
Location: Zagreb
piccolo wrote:
Kapo6011 wrote:
Vezano za kvačila:
Američka kvačila mogu podnjet veći teret od €uropskih.
Kvačila (€uropska) mogu podnjet jaku silu i ne pucaju lako. Njih se može slomit kada teški vlak jako cimne, ali to se jako rijetko događa.
Američka kvačila su dosta lakša za "manevru".

Hvala na odgovoru Kapo, sve mi je to jasno. Ali pod normalnim uvjetima koliki teret moze podnjeti kvacilo izmedju lokse i prvog vagona.
Za am. kvacila mi je jasno da su i jaka i pogodna za maverku.
Znam da si poneki put na nekoj od remiza za lokse. Daj se probaj tamo malo raspitati o tom detalju. Mislim ono, kad si vani i fotkas pa ako naidjes na nekog za koga mislis da bi to mogao znati. Osobno koliko god da googlam nemrem naci nista sto bi me moglo zadovoljiti



..1250 tona! :BLACK-:


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tehnicka pitanja...
PostPosted: 30 Sep 2012, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 18 Apr 2012, 08:53
Posts: 256
Location: Zagreb/Požega
daćo, mogao si nam i prije to reći :GUN


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tehnicka pitanja...
PostPosted: 02 Oct 2012, 23:54 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
nickname25 wrote:
daćo, mogao si nam i prije to reći :GUN

...neka druga cifra bi mi se cinila prevelika. Ova mi se pak cini premalom, sto ne znaci da i najmanje sumnjam u Dacin iskaz. Ali cini mi se premalom.

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tehnicka pitanja...
PostPosted: 05 Oct 2012, 16:25 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 11:25
Posts: 18422
Location: Zagreb
Vučni uređaj je čelnog tipa prema UIC 520 i UIC 521, sa elastomerskom oprugom tipa RG 15 (TS-2), vlačnom kukom tipa B, prekidne sile 1000 kN i kvačilom prekidne sile 850 kN.-npr. kod vagona ĐĐ serije Eamos-z,Uacns-z itd ! D-)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Tehnicka pitanja...
PostPosted: 07 Dec 2012, 14:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Apr 2012, 09:08
Posts: 81
Location: Sarajevo
piccolo wrote:
Bilo bi interesantno znati koje gorivo ova loksa koristi...??!!?


votka?

@daco

ehehehe definitivno jedan od jacih odgovora ovog foruma B:B


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .