Thalis-4341 wrote:
Da od Lime je četverodijelni (dvije glave, vagon prve i vagon druge klase).
Lima je model izvela samo sa jednim pogonskom postoljem a drugo mu služi za napajanje. U drugoj glavi nema ništa. Kao takav dovoljan jesam sebi ali kad bi išao sa dodatnim vagonoma sumnjam da bi se uopče pomaknuo
Ako bi si želio složiti cijelu kompoziciju morao bi napraviti isto ono što ću i ja napraviti.
Riješiti se Lime i kupiti Jouef set;
HJ2012 (dvije motorne glave[samo jedna najvjerojatnije ima pogon] 1kl. i 2kl.)
HJ4015 (1kl. 2kl. bar)
HJ4016 (1kl. 2x2kl.)
Nisam baš najsigurniji, ovdje bi trebalo sve pročitati =>
TGV PSE "Sud Est" Hornby Jouef HJ2012 Trenutačno si slažem ICE-e
Evo moj Limin 7 dijelni:
[img=left]http://img513.imageshack.us/img513/21/img5916o.jpg[/img]
Za pogonske glave sam pitao najviše zbog toga, jer sam nedavno naišao na oglas za Limin set sa obje pogonske.
Sada jedino ne kužim da li su postojali takvi setovi ili je to lik nešto iskemijao.
Što se Jouefa tiče, digitalizirao sam njihov Eurostar (dakle dosta novi proizvod) i moram reći da sam razočaran pogonom.
Motor je običan Mabuchi, bez zamašnjaka, sa dugom osovinom koja se uvija, vrlo direktan (dosta teško se može upravljati vožnjom) i još bučan.
Plastika je nešto bolja, otisak - tu negdje.
Ok, nisam vidio njihov TGV, ali ovo mi ne ulijeva povjerenje...
Ja ću definitivno ostati na Limi i ići u izmjenu motora sa jednim odličnim rješenjem, za punu kontrolu i uvjerljivu vožnju.
Obzirom da je 7 dijelni, mislim da bi i jedna glava mogla odrađivati sve od 0,5 - 390 km/h u mjerilu...
To mi je predragi vlak iz djetinjstva, da se ne bi potrudio to dotjerati do finog proizvoda
PS I to ćemo onda provozati u klubu kao i onaj 12 dijelni ICE1...