It is currently 27 Nov 2024, 23:26

All times are UTC + 1 hour





Post new topic Reply to topic  [ 84 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next
  Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
...tu sam i donekle budan. jedna mala fotkica glede prikaza tipicnog krajolika SJ linija.
Breza najbliza liniji, malo podrezano, ali u pozadini borica ko u prici.

Image

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
obecao sam i odgonetnuti razliku izmedju pojedinih Rc lokomotiva. Kako se iznosi u jednom sirokom opisu tih lokomotiva covjeculjka koji se stvarno razumije u to odgovor je sljedeci.
Bitne razlike nema, ili razlike su nevidljive. Najcesce se radi o redukciji zbog postizanja vecih ili manjih brzina, unutarnjeg friziranja, tu i tamo neka eksterna promjena, tipa otvora za ventilaciju, malo bolji retrovizor. Oznaka je ipak najbitnija i tome cu se vratiti.
U priloznom linku pazljivom oku nece izbjeci razlike Rc lokomotiva. Tko voli elektre nauzivat ce se....

Link

foto by Jan Lindahl (koji si je uistinu dao truda pofotkati skoro pa sve Rc lokse) sa ovom likomotivom zapocela je era Rc lokomotiva, a prva je proizvedena 1967 - sto znaci da moja epoha (1966) pada u vodu. Morat cu je prosirirti za par godina.
Image

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Jeco je svedski proizvodjac svedskih modela u H0. Tu i tamo napravi nesto i u N.
popularan kod sveda jer se zaista trudi da modeli budu prva liga. Nit je skup, nit je jeftin. Neki od njegovih modela morat ce se naci i na mojoj maketi

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Image

i ovakova vozila su nekad prometovala po svedskim linijama. Klasican model svog perioda. Mnogi svedski putnici bi ga nazivali "paprika buss" zbog resetki za teret na oba kraja sinobusa. Postoji i kao model.

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
...ono najglavnije sam zaboravio (dosljedan potpisu 100%)
Postolje, naravno celicna konstrukcija, rama karoserije - drvo, sve obuceno limom. Podsjeca i na neke aute koji su se gradili na isti nacin.

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
...kako to izgleda kod nekog svede na njegovom potkrovlju vidi se na prilozenom linku.
stavljam samo link pa se ne moram svadjati oko autorskih prava a i fotke su mu cudnog formata.
Sta da vam velim ise od onoga sta sam vec rekao - nema svedske makete bez diselasice T44 i one male elektre.

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:29 
Offline

Joined: 15 Apr 2012, 11:59
Posts: 358
Location: Matulji
Nekoliko fotografija za piccolo-a!
Image

Image

Image

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:30 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
WOW Kapo, koji si ti zlatan decko. Bas sam ti zahvalan na fotkama. Bilo bi interesantno znati kako su zalutali ti vagoni u ove krajeve. Proizvedeni su (kako se vidi na jednoj fotki) 1950 god. Firma se zvala "Kokums" a tako se zove i danas sa malim dodatcima ili preinakama. Vuk je promjenio ruho ali ne i cud. Grade vojne brodove, specijalna zeljeznicka postolja, sjediste je i danas u gradu Malmoe (Malmö). Orao sa krunom i isplazenim jezikom, znak je pokrajine (zupanije) Skåne (Skone) Glava mu je crvena, kruna i jezik plavi. "Kokums" je etabliran 1840 da bi vec 1850 poceo sa proizvodnjom zeljeznickih vagona. Bio je i grditelj velikih brodova, tankera
... neki od proizvoda danasnjeg "Kokums"-a
ImageImage
ImageImage

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 18 Apr 2012, 08:39
Posts: 365
Location: Rijeka
piccolo wrote:
... Bilo bi interesantno znati kako su zalutali ti vagoni u ove krajeve. ...

Vagoni su došli u Hr negdje '91/'92 kao donacija švedskih željeznica (bilo ih je čini mi se prilično, jedno 20-30!) međutim iz meni nepoznatih razloga nikada nisu kod nas vozili. A kako su ova dva završila u Moravicama Image ... kako u tom djelu gdje su snimljeni stoje vagoni Infrastrukture za pretpostaviti je da su ih oni htjeli prenamjeniti u spavaonice/radione/... i sad tamo stoje i trunu. Iznutra je se počupano, poda po hodnicima uglavnom nema i dosta je opasno tumaranje po njima (mi smo na široko hodali držeći se metalnih djelova frema).

_________________
ImageImage


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: SJ-NS-DSB
PostPosted: 19 Apr 2012, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 15 Apr 2012, 12:13
Posts: 1067
Location: ZG
Hvala tomcro. nevjerojatno je koliko se toga nadje kad se trazi. A da to postaje i zanimljivo samo je veliki + .
KVAB (Kalmar Verkstad AktieBolaget) je jos jedan proizvodjac zeljeznickih vozila. Etabliran 1874 proizvodi skoro pa sve sto
je vezano za tracnice. Tramvaje na benziski pogon, teretne vagone pa tako i lokomotive. Tokom godina postojanja proizvodi i vucna vozila prtljaznih kola za aerodrome te velike i male kolodvore / stanice. ABB je bio vlasnik KVAB pa i ADtranz. Turbulentna ekonomija morala je na kraju uciniti svoje. KVAB se zatvara 31.12.2005.
Medju njegovim proizvodima nasli su se i (u koperaciji sa ASEA) X-2000
Image
...20 kompleta, narucenih sa strane SJ. Model tog vlaka proizvodi Heljan

...jedan drugi vlak kojeg je KVAB proizvodio za Bombardier i ADtraz bio X31, koji i danas jure uglavnom po obalnim prugama.
Vozio se u njemu nedavno i vjerujte mi da je zaista prava jurilica (180-200km/sat) unutrasnjost tiha i ugodna
Image

"Regina se takodjer nalazila na proizvodnom popisu KVAB ali kao pod drugim nazivom firme (Bombardier)
Image

_________________
...na sve mislim i opet pola zaboravim...
Image


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 84 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next

All times are UTC + 1 hour


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
skymiles_red v1.0.1 designed by Team -Programming forum- .