Evo malo opširniji odgovor
@ piccolo: "Cini se kao da su i Kato tracnice jako dobre"Odlične su, mada ih je recimo teško uspoređivati s Peco tračničkim materijalom
jer Kato ima nasip
Unijoiner način spajanja možda nije baš elegantan ali je učinkovit.
Iako je opjevano u onoj narodnoj "Hajde KATO, hajde zlato ..."
mogu ipak dodati da "nije KATO sve što sija ..."
Ima i tu nedostataka. Manje nego kod ostalih. Ali ima ...
@ Thalis: Kako sam radio na N maketi dosta mi je vremena trebalo da vozi
u zavojima i preko skretnica lijepo i bez zapinjanja.
S tim sa sam imao za namijestiti dva zavoja i dvije skretniceS Katom je to svakako lakše zbog nasipa i nefleksibilnosti same tračnice ...
Ali i kod mene vagoni znaju iskočiti. Zbog kopča, koliko sam uspio zaključiti promatranjem
Naime, mijenjao sam i ja skretnice pa ništa
Sve dok vagon nisam okrenuo za 180 stupnjeva ...
i od onda više ne iskače...
i tako njih par.
Ni sam ne znam koje sve kopče postoje kod amera
Po iskustvu najpouzdanije su
Magne-Matic®Planiram ih zamijeniti na nekim Kato loksama
Također,
ova Bachmann parnjačaisto baš ne sluša. Prednje dvije i zadnja osovina znaju iskočiti
nakon par krugova ...
I opet subjektivno mišljenje, KATO lokomotive (sa TCS decoderima) su daleko ispred svih. Daleko.
Bachmann ergela je kupljena sa ugrađenim Bachmann decoderima i to nije baš ...
Par problemčića imam i sa snagom struje ali to lako rješavam
Nisam baš radio po PS-u ali kažu pametniji od mene
"Ako radi - ne diraj dok radi"
i naravno - hvala svima na pohvalama