Kao što to obično biva, a oni iskusniji to uvijek sugeriraju,
tek kada se trasa složi i provoza koja kompozicija tek tada se uoče nedostatci. Uglavnom
Shodno tome stari nacrt je
Ali zato, novi nacrt je ubrzo zaživio i sada slažem i provjeravam kako to
Naime u prijašnjoj je verziji svaki izlaz iz kolodvora išao prema povratnoj petlji i vraćao se u kolodvor istim putem
To mi se učinilo odlično za automatizaciju ali ako ne uspije ...
a i dok se ne automatizira moram stalno prebacivati skretnice ručno i nema konstantne vožnje
i sadašnji ima dva veeeeeeelika ovala, puno vožnje, puno skretnica i jako puno kombinacija tko kuda .....
i to mi se sad čini bolje, iako ima i tu problema - ali malo
i valjda se bu to nekak ...
Stavio bih nacrt ali kako radim u RailModeller-u, malo tko od vas bi to mogao vidjeti
a i iako je program dobar i jednostavan, nacrt ni približno ne ocrtava kako to zapravo izgleda
fotke uskoro ...